Jubeltråd

Glad for å ha bikket 5+1 så jeg nå kan tenke på et pittelite bankende hjerte ❤️
 
Glad for hver nye uke som jeg er gravid, i dag 7+1 :happy093 og veldig glad for en ekstremt snill mann:hug003
 
Glad for å være på tur med mammaen min :)
 
Glad for den ømheten jeg ser i mannen for tiden :Heartred Jammen terget han meg ikke da jeg begynte å "overtolke" potensielle symptomer før positiv test, og spøker om cravings støtt og stadig. Men så kommer han bort og stryker meg på magen, omtaler spiren som "den lille" og lignende og spør hele tiden om formen min og om jeg trenger noe:smiley-ashamed005 Hvordan i all verden har jeg greid å lande meg noen så god??
 
Jubler over ingen blødning på to dager. Tar det pent og rolig og ingenting for gitt.
 
Vi er fire i familien som venter barn i høst, en i august, en i september og to i oktober. Det er så koselig :Heartbigred sist gang var det bare jeg som fikk, nå er det plutselig tre ekstra å dele det med :Heartbigred
 
Jubler enda over positiv graviditetstest!!
Og at min ektemann er helt magisk og at vi har to flotte jenter sammen - og venter på et til kjærlighetsbarnet som blir nr 3 i rekken :love7
 
Jubler over at våren er på vei, jubler for at jeg har fått fast og trygg jobb, at jeg har et lite mirakel i magen, at dagene blir lysere og at jeg har verdens beste lille kar sovende i armkroken min i natt :):Heartred
 
Jeg jubler for litt alene tid på hytta! Jeg koser meg inne med brekt tå, mens de andre er ute å står på ski :smiley-bounce016
 
Last edited:
Jubler for at vi har bestilt TUL!
Vi skal inn 8. Mars, da er vi et sted mellom 8+5 og 9+5 i følge mine beregninger. Skulle gjerne tatt en uke før, men det var bare ledige timer på ugunstige klokkeslett. Gleder oss!!
 
Jubler for 8+3 og snille engler på sykehuset som gir drypp og vitaminsprøyter :Heartpink
 
Jeg jubler for litt alene tid på hytta! Jeg koser meg inne med brekt tå, mens de andre er ute å står på ski :smiley-bounce016
Yay for brekt tå liksom :p :hilarious: håper du koste deg :)
 
Jubler for 60 timer uten snus og at det går så utrolig bra uten!
 
Back
Topp