Jubeltråd

Solstrål1

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Hva er du glad for?
Selv er jeg glad for at mannen er så tålmodig og snill med meg :Heartred
 
Samme her! Han kødder og terger litt med meg, men samtidig spør han alltid om formen og om jeg vil ha noe eller trenger noe :smiley-ashamed005
 
Så langt er jeg ikke spesielt hormonell, så det kallenavnet slipper jeg unna enn så lenge :laughing021 Men han mener jeg går rundt som en gammel dame :rolleyes:
Haha,det er godt det da, for det er ikke spesielt kos, og jeg syns oppriktig synd på mannen av og til :smiley-angelic006
Har du fått plager med bekkenet?
 
Jubler over en veldig god ektemann
 
Haha,det er godt det da, for det er ikke spesielt kos, og jeg syns oppriktig synd på mannen av og til :smiley-angelic006
Har du fått plager med bekkenet?

Litt vondt i halebeinet iblant er det nærmeste jeg kommer. Min største plage for tiden er voksesmerter. Spesielt i dag har de vært veldig intense :hungover:
 
Jeg jubler for lite symptomer frem til nå, selv om jeg sakte men sikkert kjenner flere kommer snikende.

Jubler også for en snill og tålmodig mann, som holder ut med den utrolig hormonelle kona :rolleyes:
 
Jubler for enda en dag som gravid og godfølelse på at dette går bra:Heartred
:wav
 
Eg er glad for at e fortsatt kjem meg inn i jobb- buksa mi... er blitt så oppblåst at e må nok kjøpe meg mamma-bukse ganske snart..:)
 
4+5 idag - jubler for å vere hel uke hver onsdag, fordi tors/fre/lør/søn går så fort at plutselig er det mandag og +5 :)
 
Jubler over at sola stadig står høyere på himmelen, og at vi i dag for første gang på lenge får solstråler inn i huset på morgenkvisten :D HERLIG MED SOLLYS ASSÅ!

37DE983B-C768-4560-9442-F09FA84B2187.jpeg
 
Dårlig med jubel om dagen, men jeg er takknemlig for å få være gravid tross alt :Heartred
 
Beste følelsen det! Ikke lenge før den kommer hit også! Ulempen med å bo i skogkanten

Fantstisk følelse! Må gjerne være snø men så fort sola kommer høyt nok på himmelen til å komme over tretoppene og ned på tunet, ja, da blir alt så mye mer lett og herlig. Og helt rett, en av ulempene ved å bo i skogkanten. Men ville ikke byttet skogen mot noe :):):)
 
Må juble litt for å nettopp ha sett et bankende hjerte (og møtt en ekstremt forståelsesfull gynekolog).:Heartred
Veien er dog fortsatt lang å gå, så jubelen er forsiktig.
 
Back
Topp