Jubeltråd

Så digg at puppene blir litt mer ømme om kvelden. De er liksom ganske normal om morgenen, enn så lenge. Husker når jeg nesten ikke kunne ta av meg bh-en [emoji85][emoji23]

Jubler for at puppene blir mer og mer ømme :D og for at jeg er mye roligere med tanke på å måtte teste for å se stigning. (Hjelper på å ikke ha tester i hus :p )Nyter symptomer og tanken på å få se den lille onsdag neste uke:Heartred

Jubler for at puppene endelig begynner å bli skikkelig vonde[emoji2]

Ha ha, hvis noen leste disse tre siste meldingene ut av kontekst, så ville det vært en smule morsomt [emoji23]

Ungen sov en time i dag, og jeg fikk en lur i sola i litt bris uten sokker og uten t-skjorte [emoji295]️[emoji122][emoji173]️

Last edited:
glad for 5+2 i dag og at cb digital viste 2-3 i dag! og jubler for hvert minutt det ikke kommer blod!

Jubler for at puppene mine føles som de skal føde nye pupper! Endelig er de skikkelig vonde[emoji2]

Er helt overlykkelig over at HCG har doblet seg over to dager. Da stemmer magefølelsen min om at dette går vår vei, selvom det er veldig tidlig. <3

Endelig en dag hvor murringene ikke er så intense at jeg blir sykt bekymra for at alt går galt [emoji1] Fått meg en god tur, og ser vesentlig lysere på tilværelsen [emoji3] 1 uke etter ikm i dag, så jeg vet ikke om det kanskje kan være årsaken til at de er vesentlig mildere?

Back
Topp