Jubeltråd

4+2 [emoji322]

Jubler for nok en positiv test og sterkere strek. Pga lite plager har det ikke helt gått opp for meg, så måtte ta en test i dag igjen[emoji23] [emoji23] [emoji23]

Jubler for at jeg har kommet til uke 5, og ikke noe blod ved dobesøk. Hatt to tilfeller hvor jeg har mistet i uke 6, så krysser fingrene og håper at jeg passerer dette denne gang og at lille spire holder seg fast.
Det positive er at testene har blitt sterkere streker og blir positive med en gang jeg tisser på de. Så kanskje det er et positivt tegn. De to andre gangene var det kun veldig svake streker, som ikke ble sterke.

Dette er tredjemann, men veldig etterlengtet :-)

Jubler for at jeg har kommet til uke 5, og ikke noe blod ved dobesøk. Hatt to tilfeller hvor jeg har mistet i uke 6, så krysser fingrene og håper at jeg passerer dette denne gang og at lille spire holder seg fast.
Det positive er at testene har blitt sterkere streker og blir positive med en gang jeg tisser på de. Så kanskje det er et positivt tegn. De to andre gangene var det kun veldig svake streker, som ikke ble sterke.

Dette er tredjemann, men veldig etterlengtet :)

Klart tredjemann er etterlengtet! og sterkere tester er positivt ja!

Selv jubler jeg for at jeg klarer la være teste hver dag ;)

Dette er tredjemann, men veldig etterlengtet :-)

Jeg har opplevd det samme som deg, mistet 2 ganger før, men har ingen barn da [emoji17]

Men jeg jubler også for hver gang jeg går på do og det ikke er noe blod [emoji2] testene jeg tok denne graviditeten er utrolig mye sterkere enn de andre gangene, så jeg velger også å tro at denne gangen går det veien [emoji5]

Krysser fingrene for oss jeg [emoji173]️

4+3 og alt er fortsatt bra [emoji122]

Jubler for sol og varmt, og at jeg skal trene crossfit i dag [emoji2] (rolig crossfit vel og merke)

Jubler for et hyggelig legebesøk idag! Det første legen sier til meg er "du får en gutt du" ;) så da gjenstår det å se om han har rett. Kjenner legen min godt, har jevngamle barn. "Du kan å lage pene barn du, som jeg gleder meg til å se denne lille". Altså, jeg gikk ut derfra å bare smilte. "Send meg mail uansett hva det skal være, sykemelding eller spørsmål". Tenk å være så heldig med legen sin:Heartred

Jubler for et hyggelig legebesøk idag! Det første legen sier til meg er "du får en gutt du" ;) så da gjenstår det å se om han har rett. Kjenner legen min godt, har jevngamle barn. "Du kan å lage pene barn du, som jeg gleder meg til å se denne lille". Altså, jeg gikk ut derfra å bare smilte. "Send meg mail uansett hva det skal være, sykemelding eller spørsmål". Tenk å være så heldig med legen sin:Heartred

Oi, så hyggelig å ha en så snill og flott lege :Heartred

Oi, så hyggelig å ha en så snill og flott lege :Heartred

Virkelig :Heartred han skjønte jeg ønsket tul uten at jeg trengte å si noe. Men jeg har jo allerede bestilt privat i neste uke. Så kommer til å ta den da jeg ikke vet hvor lenge jeg må vente i det offentlige. Så får han sende henvisning så jeg får en til tul i uke 10-11 :)

Da har jeg fått svar på første HCG-prøven og den viste 311 tatt på dag 4+1, og etter hva jeg kan skjønne så ser det ganske bra ut [emoji7][emoji324][emoji322]

Syns det er deilig at mannen drar ut nesten hver kveld nå :) Godt med alenetid :)

Edit: han er ute og fisker

Last edited:
Jubler for at kvalmen har blitt mer hånterbar og at jeg ikke har kastet opp på 3 dager =D og at jeg får i meg litt mat, mer en gulerot, drue og eple :)

Back
Topp