Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for at jeg har kommet til uke 5, og ikke noe blod ved dobesøk. Hatt to tilfeller hvor jeg har mistet i uke 6, så krysser fingrene og håper at jeg passerer dette denne gang og at lille spire holder seg fast.
Det positive er at testene har blitt sterkere streker og blir positive med en gang jeg tisser på de. Så kanskje det er et positivt tegn. De to andre gangene var det kun veldig svake streker, som ikke ble sterke.
Dette er tredjemann, men veldig etterlengtet
Jubler for at jeg har kommet til uke 5, og ikke noe blod ved dobesøk. Hatt to tilfeller hvor jeg har mistet i uke 6, så krysser fingrene og håper at jeg passerer dette denne gang og at lille spire holder seg fast.
Det positive er at testene har blitt sterkere streker og blir positive med en gang jeg tisser på de. Så kanskje det er et positivt tegn. De to andre gangene var det kun veldig svake streker, som ikke ble sterke.
Dette er tredjemann, men veldig etterlengtet
Jubler for denne, tatt nå ikveld 9 dpo
Vis vedlegget 256974
Jubler for et hyggelig legebesøk idag! Det første legen sier til meg er "du får en gutt du" så da gjenstår det å se om han har rett. Kjenner legen min godt, har jevngamle barn. "Du kan å lage pene barn du, som jeg gleder meg til å se denne lille". Altså, jeg gikk ut derfra å bare smilte. "Send meg mail uansett hva det skal være, sykemelding eller spørsmål". Tenk å være så heldig med legen sin
Oi, så hyggelig å ha en så snill og flott lege
GratulererJublet for at jeg bestod eksamen i pedagogikk idag!