Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for 5+1 idag Og for at psyken er bedre å klarer å tenke at dette skal jo gå bra
Akkurat slik er jeg ogJeg er sånn opp og ned med psyken [emoji28] i det ene minuttet så tenker jeg at dette går jo veien, mens det andre minuttet så er jeg livredd for om de ømme brystene er litt mindre ømme enn i går [emoji23][emoji85]
Jeg er sånn opp og ned med psyken [emoji28] i det ene minuttet så tenker jeg at dette går jo veien, mens det andre minuttet så er jeg livredd for om de ømme brystene er litt mindre ømme enn i går [emoji23][emoji85]
Haha, er sånn jeg også. Innlegget var skrevet i et positivt øyeblikk
Men har vært opp å ned idag altså. Spesielt siden vi var i sverige en snartur. Spiste fish'n chips med torsk. Spiste ikke så mye, men etterpå begynte tankene på om det er trygt å spise fisk i sverige vettu.. fader altså
Hahaha, visste ikke at det skulle være så mentalt slitsomt å være gravid [emoji23] ettersom jeg har 2 SA bak meg, så klarer jeg ikke å glede meg ekstremt over dette, selv om jeg feirer hver gang jeg ikke ser blod når jeg er på toalettet [emoji23][emoji23]
Det er jo helt ekstremt rett på Google å ser blir man ihvertfall ikke klok men regner med de har samme torsk i sverige som de har her hjemme
Er glad for jeg ikke ser blod når jeg går på do, men siden jeg opplevde MA så vet jeg at det ikke alltid trenger å komme blod for at noe er galt (så fryktelig positiv her igjen nå )
Så forferdelig!!![emoji174] sender deg mange gode klemmer og tanker! Denne gangen går det for oss [emoji178]Er litt usikker på om jeg tør å juble enda! Fikk positiv test i dag på forventet mensdag!
Fødte min dødfødte gutt 25+6 8.februar..
Nå er jeg gravid igjen før termin som egentlig var 20 mai.
Jubler for muligheten for at det går bra denne gangen <3
Hvor langt var du kommet når du oppdaget MA?
Jeg prøver for alt i verden å ikke tenke på alt som kan gå galt [emoji5] går det galt, så får vi ta det som det kommer, men mye som kan gå godt også [emoji2]
Var ca 11 uker. Men det hadde sluttet å utvikle seg noen uker før.
Vil virkelig ikke gjennom det igjen. Narkose å utskraping.
Så håper å se det bankende hjerte 16.mai
Var ca 11 uker. Men det hadde sluttet å utvikle seg noen uker før.
Vil virkelig ikke gjennom det igjen. Narkose å utskraping.
Så håpet å se det bankende hjerte 16.mai
Krysser fingrene for at du ser ett bankende hjerte 16.mai og at jeg får se ett bankende hjerte 18.mai [emoji7][emoji8][emoji173]️
GratulererJubler for positiv graviditetstest i går![emoji1][emoji1]
Gratulerer[emoji2]Jubler for positiv graviditetstest i går![emoji1][emoji1]
Er litt usikker på om jeg tør å juble enda! Fikk positiv test i dag på forventet mensdag!
Fødte min dødfødte gutt 25+6 8.februar..
Nå er jeg gravid igjen før termin som egentlig var 20 mai.
Jubler for muligheten for at det går bra denne gangen <3