Jubeltråd

Jubler for 5+1 idag :Heartred Og for at psyken er bedre å klarer å tenke at dette skal jo gå bra:knegg:

Jeg er sånn opp og ned med psyken [emoji28] i det ene minuttet så tenker jeg at dette går jo veien, mens det andre minuttet så er jeg livredd for om de ømme brystene er litt mindre ømme enn i går [emoji23][emoji85]
 
Jeg er sånn opp og ned med psyken [emoji28] i det ene minuttet så tenker jeg at dette går jo veien, mens det andre minuttet så er jeg livredd for om de ømme brystene er litt mindre ømme enn i går [emoji23][emoji85]
Akkurat slik er jeg og ;)
 
Jeg er sånn opp og ned med psyken [emoji28] i det ene minuttet så tenker jeg at dette går jo veien, mens det andre minuttet så er jeg livredd for om de ømme brystene er litt mindre ømme enn i går [emoji23][emoji85]

Haha, er sånn jeg også. Innlegget var skrevet i et positivt øyeblikk :laughing002
Men har vært opp å ned idag altså. Spesielt siden vi var i sverige en snartur. Spiste fish'n chips med torsk. Spiste ikke så mye, men etterpå begynte tankene på om det er trygt å spise fisk i sverige vettu.. fader altså :p
 
Haha, er sånn jeg også. Innlegget var skrevet i et positivt øyeblikk :laughing002
Men har vært opp å ned idag altså. Spesielt siden vi var i sverige en snartur. Spiste fish'n chips med torsk. Spiste ikke så mye, men etterpå begynte tankene på om det er trygt å spise fisk i sverige vettu.. fader altså :p

Hahaha, visste ikke at det skulle være så mentalt slitsomt å være gravid [emoji23] ettersom jeg har 2 SA bak meg, så klarer jeg ikke å glede meg ekstremt over dette, selv om jeg feirer hver gang jeg ikke ser blod når jeg er på toalettet [emoji23][emoji23]
 
Hahaha, visste ikke at det skulle være så mentalt slitsomt å være gravid [emoji23] ettersom jeg har 2 SA bak meg, så klarer jeg ikke å glede meg ekstremt over dette, selv om jeg feirer hver gang jeg ikke ser blod når jeg er på toalettet [emoji23][emoji23]

Det er jo helt ekstremt :p rett på Google å ser blir man ihvertfall ikke klok :laughing002 men regner med de har samme torsk i sverige som de har her hjemme :laughing002
Er glad for jeg ikke ser blod når jeg går på do, men siden jeg opplevde MA så vet jeg at det ikke alltid trenger å komme blod for at noe er galt :( (så fryktelig positiv her igjen nå :p ) :laughing025
 
Det er jo helt ekstremt :p rett på Google å ser blir man ihvertfall ikke klok :laughing002 men regner med de har samme torsk i sverige som de har her hjemme :laughing002
Er glad for jeg ikke ser blod når jeg går på do, men siden jeg opplevde MA så vet jeg at det ikke alltid trenger å komme blod for at noe er galt :( (så fryktelig positiv her igjen nå :p ) :laughing025

Hvor langt var du kommet når du oppdaget MA?

Jeg prøver for alt i verden å ikke tenke på alt som kan gå galt [emoji5] går det galt, så får vi ta det som det kommer, men mye som kan gå godt også [emoji2]
 
Er litt usikker på om jeg tør å juble enda! Fikk positiv test i dag på forventet mensdag!
Fødte min dødfødte gutt 25+6 8.februar..
Nå er jeg gravid igjen før termin som egentlig var 20 mai.

Jubler for muligheten for at det går bra denne gangen <3
Så forferdelig!!![emoji174] sender deg mange gode klemmer og tanker! Denne gangen går det for oss [emoji178]
 
Jubler for 5+2 [emoji4] er ikke trygg før etter uke 10 da mine foster pleier å dø i uke9+... Men er jo bare noen uker til jeg er sikrere [emoji4][emoji4]
 
Hvor langt var du kommet når du oppdaget MA?

Jeg prøver for alt i verden å ikke tenke på alt som kan gå galt [emoji5] går det galt, så får vi ta det som det kommer, men mye som kan gå godt også [emoji2]

Var ca 11 uker. Men det hadde sluttet å utvikle seg noen uker før.
Vil virkelig ikke gjennom det igjen. Narkose å utskraping.

Så håpet å se det bankende hjerte 16.mai :Heartred
 
Var ca 11 uker. Men det hadde sluttet å utvikle seg noen uker før.
Vil virkelig ikke gjennom det igjen. Narkose å utskraping.

Så håpet å se det bankende hjerte 16.mai :Heartred

Krysser fingrene for at du ser ett bankende hjerte 16.mai og at jeg får se ett bankende hjerte 18.mai [emoji7][emoji8][emoji173]️
 
Jubler for positiv graviditetstest i går![emoji1][emoji1]
 
Er litt usikker på om jeg tør å juble enda! Fikk positiv test i dag på forventet mensdag!
Fødte min dødfødte gutt 25+6 8.februar..
Nå er jeg gravid igjen før termin som egentlig var 20 mai.

Jubler for muligheten for at det går bra denne gangen <3

[emoji20]Det må være helt forferdelig[emoji174] All lykke til deg denne gangen![emoji1317]
 
Jubler for ny dag :)
Jubler ikke for at symptomene er svakere o_O
 
Back
Topp