Jubeltråd

Ja det også:) terapi for kropp å skjel å jobbe o hagen :)

Der vi bodde før hadde vi stor hage, vi leide da. Så derfor måtte vi kjøpe leilighet i første omgang.
Men i Hagen hadde vi en pinnsvinfamilie som jeg dullet veldig med, satt ut mat og vann hver kveld. Så kom de å spiste og koste seg da! De spiser jo brunsnegler, så de er både praktiske og veldig søte å ha i hagen[emoji16]

Der vi bodde før hadde vi stor hage, vi leide da. Så derfor måtte vi kjøpe leilighet i første omgang.
Men i Hagen hadde vi en pinnsvinfamilie som jeg dullet veldig med, satt ut mat og vann hver kveld. Så kom de å spiste og koste seg da! De spiser jo brunsnegler, så de er både praktiske og veldig søte å ha i hagen[emoji16]
Næææ guuuuri :love7 noe så idyllisk!!!:joyful: fader det må være stas med sånne kjæledyr:D

Haha ja dødsgøy! Holdt på flere timer hver kveld[emoji23][emoji106] hadde ikke tid til venner osv fordi jeg måtte passe på pinnsvinene. Ja, jeg er litt nørd[emoji851]
Så godt forståelig :laughing021 skulle gjerne vært nørd jeg også med sånt storfint besøk i hagen :D

Takk :) 400 000 over takst. Vi hadde ikke helt forventet det.
Jeg er bare nysgjerrig, vi kjøpte for to uker siden, endte 225 000 over takst. Hvor ligger huset da? På landet eller i by? :)

Jeg er bare nysgjerrig, vi kjøpte for to uker siden, endte 225 000 over takst. Hvor ligger huset da? På landet eller i by? :)

Ikke så langt fra byen her :) Det som er her er at det har kun vært 2 eneboliger til salgs hittil i år innenfor denne skolekretsen. Så det er jo 70 folk på visning :hilarious:

Kjøpte dere på landet eller i by?

Har kjøpt hus!!!! :wideyed::D Shit!!!! :)
Gratulerer så mye med huskjøp[emoji119] Fantastisk følelse[emoji177] Kjøpte hus i i fjor vi også[emoji4]

Back
Topp