Junibaby18
Glad i forumet
Jeg må bare juble litt over at det er mandag og Hvite gutter på TV. Jeg ler så jeg griner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neeeei så surtJeg elsker hagearbeid! Finnes ikke hyggeligere jobbing enn ute i hagen. Dritten er at vi ikke har hage nå[emoji30]
å duften av nyklippt gress da, åååh det er helt extase 
Neeeei så surtå duften av nyklippt gress da, åååh det er helt extase
![]()
Ja det ogsåJeg vet!! Og klippe grener liker jeg. Er så kos![emoji16]
Ja det ogsåterapi for kropp å skjel å jobbe o hagen
![]()
Næææ guuuuriDer vi bodde før hadde vi stor hage, vi leide da. Så derfor måtte vi kjøpe leilighet i første omgang.
Men i Hagen hadde vi en pinnsvinfamilie som jeg dullet veldig med, satt ut mat og vann hver kveld. Så kom de å spiste og koste seg da! De spiser jo brunsnegler, så de er både praktiske og veldig søte å ha i hagen[emoji16]
noe så idyllisk!!!
fader det må være stas med sånne kjæledyrNæææ guuuurinoe så idyllisk!!!
fader det må være stas med sånne kjæledyr
![]()
Så godt forståeligHaha ja dødsgøy! Holdt på flere timer hver kveld[emoji23][emoji106] hadde ikke tid til venner osv fordi jeg måtte passe på pinnsvinene. Ja, jeg er litt nørd[emoji851]
skulle gjerne vært nørd jeg også med sånt storfint besøk i hagen Gratulerer! Kan jeg spørre hvor mye dere gikk over takst?Har kjøpt hus!!!!Shit!!!!
![]()
Gratulerer! Kan jeg spørre hvor mye dere gikk over takst?![]()
Jeg er bare nysgjerrig, vi kjøpte for to uker siden, endte 225 000 over takst. Hvor ligger huset da? På landet eller i by?Takk400 000 over takst. Vi hadde ikke helt forventet det.
Jeg er bare nysgjerrig, vi kjøpte for to uker siden, endte 225 000 over takst. Hvor ligger huset da? På landet eller i by?![]()

Har kjøpt hus!!!!Shit!!!!
![]()
Takk![]()
Gratulerer så mye! Hurra! Forstår lykken veldig godtVi flytta inn i enebolig i august, stor plass og nydelig tomt. Gleden er stor enda
![]()
TakkBra gleden varer en stund
![]()
Det kan jeg skrive under på! Vi har bodd i huset vårt i 2 år, føler meg heldig hver dag [emoji5][emoji173]️
Gratulerer så mye med huskjøp[emoji119] Fantastisk følelse[emoji177] Kjøpte hus i i fjor vi også[emoji4]Har kjøpt hus!!!!Shit!!!!
![]()
Gratulerer så mye med huskjøp[emoji119] Fantastisk følelse[emoji177] Kjøpte hus i i fjor vi også[emoji4]
Gruer meg til salgsprosessen av leiligheten, men men....