Jubeltråd

Er så grusomt med budrunder! Så nervepirrende! Bra det gikk veien for dere![emoji173]️ lenge til dere tar over? Blir så gøy å innrede[emoji322][emoji322][emoji322]

Halvveis i budrunden var jeg helt pumpet. Holdt på fra kl 13-18.... Så ble det endelig vårt. Litt dyrere enn vi håpet :hilarious:

Vi tar over i midten av juli. Blir kjempe gøy og innrede. Må ha nytt kjøkken og :) Gleder meg.

Halvveis i budrunden var jeg helt pumpet. Holdt på fra kl 13-18.... Så ble det endelig vårt. Litt dyrere enn vi håpet :hilarious:

Vi tar over i midten av juli. Blir kjempe gøy og innrede. Må ha nytt kjøkken og :) Gleder meg.

Ååå så spennende!![emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Det tror jeg på:D er 3 år siden vi kjøpte hus å jeg kjenner enda den fantastiske gledesrusen!!!:D stort hus , men så gøy å vaske siden det er sitt eget:hilarious:

Ja... Det er noe med det :D Også hage!!!! Synes det er helt fantastisk :hilarious: Klippe gress. Måke MASSE snø :hilarious: ( vil ha liten traktor el noe )

Det er jo så skjønt:D å kan ordne å luke i hagen år etter år å få det finere å finere for hver sommer som kommer :) det er skjarm:happy:

Ja :) Har alltid ønsket meg noen blomster, tomatplanter. Kanskje en liten grønnsakshage som barna kan hjelpe til med. Ååååå.... nå får du meg til å drømme enda mer:hilarious:

Back
Topp