Junibaby18
Glad i forumet
Det må nytes![]()
Ja føler meg heldig som har unngått bekkenløsning, sure oppstøt osv [emoji4][emoji8] bank i bordet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må nytes![]()
Det er ikke verst!Ja føler meg heldig som har unngått bekkenløsning, sure oppstøt osv [emoji4][emoji8] bank i bordet.
Har kjøpt hus!!!!Shit!!!!
![]()
![]()
![]()
Gratulerer [emoji1][emoji1]
Åå gratulerer [emoji1]
Woho!!! Gratulerer!!![emoji512][emoji512][emoji512][emoji512]
Tusen takkHar vært en crazy dag med en syk budrunde.
Er så grusomt med budrunder! Så nervepirrende! Bra det gikk veien for dere![emoji173]️ lenge til dere tar over? Blir så gøy å innrede[emoji322][emoji322][emoji322]

Halvveis i budrunden var jeg helt pumpet. Holdt på fra kl 13-18.... Så ble det endelig vårt. Litt dyrere enn vi håpet
Vi tar over i midten av juli. Blir kjempe gøy og innrede. Må ha nytt kjøkken ogGleder meg.
Ååå så spennende!![emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Hun var i helt wow modus.JaaaaaMinstefrøkna er lykkelig over sitt eget lille hus i Hagen
Hun var i helt wow modus.
Grattulerer så myeHar kjøpt hus!!!!Shit!!!!
![]()
Ååå har hun fått en liten dukkestue? Så heldig![emoji177] det skjønner jeg er stas!
Så det er superstas.Det tror jeg påTakkVery Happy
![]()

Det tror jeg påer 3 år siden vi kjøpte hus å jeg kjenner enda den fantastiske gledesrusen!!!
stort hus , men så gøy å vaske siden det er sitt eget
![]()
Klippe gress. Måke MASSE snø
( vil ha liten traktor el noe )Det er jo så skjøntJa... Det er noe med detOgså hage!!!! Synes det er helt fantastisk
Klippe gress. Måke MASSE snø
( vil ha liten traktor el noe )

Det er jo så skjøntå kan ordne å luke i hagen år etter år å få det finere å finere for hver sommer som kommer
det er skjarm
![]()

Det er jo så skjøntå kan ordne å luke i hagen år etter år å få det finere å finere for hver sommer som kommer
det er skjarm
![]()