Fikk doppler med gelé for 350kr. Håper det var grei pris hahah! Skal prøve etterpå. Har du funnet hjertelyd i uke 10 før?Å husk sånn gele![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk doppler med gelé for 350kr. Håper det var grei pris hahah! Skal prøve etterpå. Har du funnet hjertelyd i uke 10 før?Å husk sånn gele![]()
Bra pris detFikk doppler med gelé for 350kr. Håper det var grei pris hahah! Skal prøve etterpå. Har du funnet hjertelyd i uke 10 før?
Fikk doppler med gelé for 350kr. Håper det var grei pris hahah! Skal prøve etterpå. Har du funnet hjertelyd i uke 10 før?
Det var da veldig billigFikk doppler med gelé for 350kr. Håper det var grei pris hahah! Skal prøve etterpå. Har du funnet hjertelyd i uke 10 før?
Fant min på FinnHvor kjøpte du? Har også lyst på doppler[emoji4]
Okei! Tenker prøve meg ikveld.. er 10+5 idag. Får se på YouTube om hvordan det fungerer!Det var da veldig billigja jeg har funnet i uke 9+3 i 2 tidligere svangerskap og 10+2 denne gang
men du må ikke bli redd om du ikke finner lyden..den er til tider vanskelig å finne så tidlig siden fosteret er så lite
![]()
Det er super enkelt. Smør på gele, ta den flate delen på den rosa dingsen ned på magen,der du kjenner at kulen er og let litt rundt.Jeg måtte trykke litt hardt ned for å finne annet enn min pulsOkei! Tenker prøve meg ikveld.. er 10+5 idag. Får se på YouTube om hvordan det fungerer!
Prøver og prøver, men tror det bare er min egen jeg hører haha! HmmmDet er super enkelt. Smør på gele, ta den flate delen på den rosa dingsen ned på magen,der du kjenner at kulen er og let litt rundt.Jeg måtte trykke litt hardt ned for å finne annet enn min pulsLykke til
Gir opp....Det er super enkelt. Smør på gele, ta den flate delen på den rosa dingsen ned på magen,der du kjenner at kulen er og let litt rundt.Jeg måtte trykke litt hardt ned for å finne annet enn min pulsLykke til
Gir oppDet var da veldig billigja jeg har funnet i uke 9+3 i 2 tidligere svangerskap og 10+2 denne gang
men du må ikke bli redd om du ikke finner lyden..den er til tider vanskelig å finne så tidlig siden fosteret er så lite
![]()

Gir oppprøvde et par ganger men hører bare min egen...

Takk for beroligende svar! Man blir jo litt frustrert da når man ikke finner noe... selv om jeg har lest at mange ikke finner før langt uti svangerskapet...Har sjekket noen runder hos legen, og de får så vidt utslag, men ikke nok til at vi hører noe. Var 13+0 sist vi sjekket. Er så mye som avgjør om man finner eller ikke, og bare tenk så bittelite hjertet er.![]()
Takk for beroligende svar! Man blir jo litt frustrert da når man ikke finner noe... selv om jeg har lest at mange ikke finner før langt uti svangerskapet...
Håper bare alt er bra med den lille i magen!! Tul 2 mai, grugleder meg![]()
Ikke gi opp,prøv igjenn om 2-3 dager. Se gjerne på YouTube videoer for å få en pekepinn på hvor å hvordan det gjøresGir oppprøvde et par ganger men hører bare min egen...

Ikke gi opp,prøv igjenn om 2-3 dager. Se gjerne på YouTube videoer for å få en pekepinn på hvor å hvordan det gjøresder ER vanskelig,helt til man finner baby første gang
dette går bra
![]()
Den skulle kanskje til Babydrøm2018?Det er som de andre sier bare ren flaks om man finner noe. Da jeg fant den hørte jeg den i 5 sekund før den forsvant, fant den ikke igjen etterpå. Husk at babyen ligger ganske langt nede, rett over skambenet fant jeg lyden.![]()