Jubeltråd

Fikk doppler med gelé for 350kr. Håper det var grei pris hahah! Skal prøve etterpå. Har du funnet hjertelyd i uke 10 før?
Det var da veldig billig:D ja jeg har funnet i uke 9+3 i 2 tidligere svangerskap og 10+2 denne gang:) men du må ikke bli redd om du ikke finner lyden..den er til tider vanskelig å finne så tidlig siden fosteret er så lite :)

Det var da veldig billig:D ja jeg har funnet i uke 9+3 i 2 tidligere svangerskap og 10+2 denne gang:) men du må ikke bli redd om du ikke finner lyden..den er til tider vanskelig å finne så tidlig siden fosteret er så lite :)
Okei! Tenker prøve meg ikveld.. er 10+5 idag. Får se på YouTube om hvordan det fungerer!

Okei! Tenker prøve meg ikveld.. er 10+5 idag. Får se på YouTube om hvordan det fungerer!
Det er super enkelt. Smør på gele, ta den flate delen på den rosa dingsen ned på magen,der du kjenner at kulen er og let litt rundt.Jeg måtte trykke litt hardt ned for å finne annet enn min puls :) Lykke til

Det er super enkelt. Smør på gele, ta den flate delen på den rosa dingsen ned på magen,der du kjenner at kulen er og let litt rundt.Jeg måtte trykke litt hardt ned for å finne annet enn min puls :) Lykke til
Prøver og prøver, men tror det bare er min egen jeg hører haha! Hmmm

Gir opp:( prøvde et par ganger men hører bare min egen...

Sambo fant endelig noe som hjelper volsomt på kvalmen min.
Sitronvann med bittelitt stevia i.
Fjernet minst 80% av kvalmen. Så da blir det kanskje søvn i natt.

Og han har lagd opp en liter som står i kjøleskapet klart til i morgen:Heartred

Har sjekket noen runder hos legen, og de får så vidt utslag, men ikke nok til at vi hører noe. Var 13+0 sist vi sjekket. Er så mye som avgjør om man finner eller ikke, og bare tenk så bittelite hjertet er. :Heartred
Takk for beroligende svar! Man blir jo litt frustrert da når man ikke finner noe... selv om jeg har lest at mange ikke finner før langt uti svangerskapet...
Håper bare alt er bra med den lille i magen!! Tul 2 mai, grugleder meg:(

Takk for beroligende svar! Man blir jo litt frustrert da når man ikke finner noe... selv om jeg har lest at mange ikke finner før langt uti svangerskapet...
Håper bare alt er bra med den lille i magen!! Tul 2 mai, grugleder meg:(

Legen sa første gangen vi sjekket at han vanligvis ikke gjør det så tidlig (var vel 10 uker da) men siden han visste jeg ikke kom til å freake ut om vi ikke fant noe skulle vi sjekke. :)Vi fikk et lite utslag tilslutt, men fikk ikke høre noe. Samme skjedde nå på mandag. Skal vel være en fordel å ha full blære og sånn, så vent noen dager og sjekk på morgenen før toalettbesøk. ;) og husk at det er ren flaks å finne noe så tidlig;)

Gir opp:( prøvde et par ganger men hører bare min egen...
Ikke gi opp,prøv igjenn om 2-3 dager. Se gjerne på YouTube videoer for å få en pekepinn på hvor å hvordan det gjøres :) der ER vanskelig,helt til man finner baby første gang:) dette går bra :Heartred

Ikke gi opp,prøv igjenn om 2-3 dager. Se gjerne på YouTube videoer for å få en pekepinn på hvor å hvordan det gjøres :) der ER vanskelig,helt til man finner baby første gang:) dette går bra :Heartred

Det er som de andre sier bare ren flaks om man finner noe. Da jeg fant den hørte jeg den i 5 sekund før den forsvant, fant den ikke igjen etterpå. Husk at babyen ligger ganske langt nede, rett over skambenet fant jeg lyden. :-)

Det er som de andre sier bare ren flaks om man finner noe. Da jeg fant den hørte jeg den i 5 sekund før den forsvant, fant den ikke igjen etterpå. Husk at babyen ligger ganske langt nede, rett over skambenet fant jeg lyden. :)
Den skulle kanskje til Babydrøm2018?:)
For den er vanskelig å finne , noen ganger , ingen tvil om det:)

Back
Topp