Åååh. Så hææærlig [emoji178] Gratulerer [emoji178]Endelig !
Her stiger det og jeg kunne ikke vært mer lykkelig.
Nå skal jeg slappe av !
Vertfall prøve![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh. Så hææærlig [emoji178] Gratulerer [emoji178]Endelig !
Nå skal jeg slappe av !
Vertfall prøve![]()
Endelig !
Nå skal jeg slappe av !
Vertfall prøve![]()
Jubler for 5+2 og denne i dag [emoji173]️ Nå skal jeg slutte å teste og bare glede meg til TUL etter påske [emoji173]️
Fantastisk!!! Hvor langt på vei idag?Endelig !
Nå skal jeg slappe av !
Vertfall prøve![]()
Så gøy!! Da er du 3 dager foran megIdag er jeg 5+2![]()
Ja det var veldig gøy å få den idag, jeg er så glad og lettet nå... Prøver å ikke ta helt av, mye som kan skje enda... men skal jammen være glad fordetSå gøy!! Da er du 3 dager foran meghehe 4+6 idag!
Haha ja!! Venter på 3+. Tok en 11 dpo som ble 2-3. Og 16 dpo 2-3. Er 20 dpo idag, men må nok vente lengre. Så tør ikke ta en enda... Blir en dyr vane dette hahah ! Får vente til mandag og prøve da. Da er jeg 5+2.Ja det var veldig gøy å få den idag, jeg er så glad og lettet nå... Prøver å ikke ta helt av, mye som kan skje enda... men skal jammen være glad fordet
Venter du også på 3+ ?
Ja høres ut som en god planHaha ja!! Venter på 3+. Tok en 11 dpo som ble 2-3. Og 16 dpo 2-3. Er 20 dpo idag, men må nok vente lengre. Så tør ikke ta en enda... Blir en dyr vane dette hahah ! Får vente til mandag og prøve da. Da er jeg 5+2.
Vis vedlegget 249247
Jubler for denne testen i dag 13 dpo, pluss morgenkvalme(!!). Har vært litt bekymret siden jeg ikke har vært kvalm, siste svangerskap ble jeg kvalm før første test [emoji4]
Gratulerer!!!Deilig følelse!
Hurra!!!!!

Nå må vi vel klare å slutte med testingen?? Innrømmer at jeg har 10stk strimmeltester på vei i posten.... meeeen disse bestilte jeg starten av denne uken så sier meg litt unnskyldt. Eller? Hahaha.Hurra!!!!!![]()