Jubler for at jeg tildels har hatt noen dager som har gått «fort». 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha ja nå har jeg sluttet vertfallNå må vi vel klare å slutte med testingen?? Innrømmer at jeg har 10stk strimmeltester på vei i posten.... meeeen disse bestilte jeg starten av denne uken så sier meg litt unnskyldt. Eller? Hahaha.
Blir å gjøre det samme da de kommer til meg! Hahah!Hahaha ja nå har jeg sluttet vertfall
Tok en strimmeltest også men mest fordi jeg ville se hvor raskt og hvor sterk streken kom og var![]()
Samme her !!! Deilig !!Blir å gjøre det samme da de kommer til meg! Hahah!
Men clearblue er jeg feeeerdig med!
Hva har du funnet ut som hjelper ?Jubler for kvalmestillende!! Deilig å kunne gjøre annet enn å ligge i senga og kaste opp..
Så bra[emoji106] [emoji4] Hva bruker du? Afipran?Jubler for kvalmestillende!! Deilig å kunne gjøre annet enn å ligge i senga og kaste opp..
Hva har du funnet ut som hjelper ?medisiner ?
Så bra[emoji106] [emoji4] Hva bruker du? Afipran?
Afipran funket ikke før meg heller. Kanskje jeg skal prøve dette om kvalmen tikker inn i uke 6 som med de andre. Kan jo håpe på å ikke måtte gå gjennom det med hyperemesis denne gang[emoji4] Utrolig bra du fikk noe som funket og nå nå slipper å ligge med kvalme og oppkast[emoji8] [emoji106]Fikk først afipran uten virkning så nå har jeg fått Zofran[emoji5] er som en helt ny verden!
Fantastisk !!!!!
Fantastisk !!!!!