Jubeltråd

Jubler for at jeg faktisk måtte ta på seaband nå, og dobbel jubel fordi det ser ut som de virker litt.

Veit ikke om jeg skal juble for oppkast og kvalme [emoji23][emoji178]

Jubler over ultralydtitt på legetime i dag. Alt så ut som det skulle og vi så et bankende hjerte!:Heartbigred

Ble satt frem 4 dager (hun ville egentlig sette meg 6 dager frem pga menstermin, men forklarte at eggløsningen min er litt sein) til 7+6.

Legger ved bilde, men bildet er så som så fordi apparatet de har er ikke super up to date, og legen min er ikke så flink (som hun sier selv). Uansett, hjertet banket!!:Heartblue

F3A691D2-9664-4734-B9FA-04F5DF1C3A93.jpeg

Spurte om å få komme inn igjen i uke 12 og få se på ultralyd, og det fikk jeg. Hurra. Som jeg gleder meg!!

Litt blandene følelser for det jeg jubler for idag ... jubler for at jeg ikke er kvalm (er litt av og på men absolutt ikke noe å klage over) men lurer på om jeg bare er heldig eller om det er noe galt ...så jeg jubler for god form, men med noe skepsis.. haha !

Jubler for at det er siste arbeidsdag i morgen før en 10 dagers ferie!! Aldri vært mer glad for at jeg tok ut feriedager i påska nå som kvalmen har meldt sin ankomst :)

Back
Topp