Jubeltråd

Jubler for fin TUL idag! :) Tror selv jeg er 7+0 ifølge positiv test og EI, men hun målte meg til 6+4 eller 6+5.Tok utvendig UL, så hun fikk ikke så gode mål. Ville derfor ikke sette termin siden det ble unøyaktig, men mente det hun så godt kunne stemme med min egen beregning. Fikk hvertfall se at det var ETT foster + plommesekk :) Og viktigst av alt; fikk se blinkende hjerte og HØRE hjertelyden :Heartpink

Jubler for fin TUL idag! :) Tror selv jeg er 7+0 ifølge positiv test og EI, men hun målte meg til 6+4 eller 6+5.Tok utvendig UL, så hun fikk ikke så gode mål. Ville derfor ikke sette termin siden det ble unøyaktig, men mente det hun så godt kunne stemme med min egen beregning. Fikk hvertfall se at det var ETT foster + plommesekk :) Og viktigst av alt; fikk se blinkende hjerte og HØRE hjertelyden [emoji813]pink
Åååh, fantastisk[emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji8] [emoji8] [emoji8] [emoji7] [emoji7] [emoji173] [emoji173]

Jubler for denne i dag :D Jeg fikk 2-3 når jeg var 5+0, og er i dag 6+6. Kjøpte i går bare for å se fremgang. Håper det betyr at lille vokser som den skal. En uke til TUL og første møte [emoji173]️

IMG_8322.JPG

Jubler for denne i dag :D Jeg fikk 2-3 når jeg var 5+0, og er i dag 6+6. Kjøpte i går bare for å se fremgang. Håper det betyr at lille vokser som den skal. En uke til TUL og første møte [emoji173]️

Vis vedlegget 250476

Jubler for att gubben kommer hjem i morgen , etter 4 uker på jobb:D

Jubler foe pistasj-is til kveldsmat #meieriprodukter [emoji173]️
Hahaha det kjøpte jeg også igår ! Har ikke spist noe enda da,har vært så kvalm og uggen

Hvorfor følger du ikke legens beregninger da? Den er jo mye lenger enn din :joyful:

I know!:joyful: Burde vel egentlig det. Men vet når eggløsning var, og legen gikk kun etter første dag i siste mens. Regnet ikke med sykluslengde en gang. Og jeg har lang syklus, så hennes må bli feil. Vil da bli satt tilbake ved oul om jeg følger hennes. Det blir kjedelig. Men skal tilbake til legen ved hennes 12+0, så kanskje vi regner etter hennes da. Usikker.

I dag er jeg 7 uker ! Jeg syns det går fort jeg :D I forrige svangerskap begynte jeg å blø i uke 6, etterfulgt av full baluba (selv om det gikk bra), så deilig å ha passert den dagen :)

I dag er jeg 7 uker ! Jeg syns det går fort jeg :D I forrige svangerskap begynte jeg å blø i uke 6, etterfulgt av full baluba (selv om det gikk bra), så deilig å ha passert den dagen :)
Syns også det begynner å gå litt fort nå, men det er kanskje fordi jeg er så fin i formen (bank i bordet) :)

Back
Topp