Jubler for at jeg fyller 27 idag, og sinnsyk kvalme ... hahaha god kombinasjon!
Gratulerer så mye med dagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for at jeg fyller 27 idag, og sinnsyk kvalme ... hahaha god kombinasjon!

Grattis med dagen[emoji173]Jubler for at jeg fyller 27 idag, og sinnsyk kvalme ... hahaha god kombinasjon!
Åååh, fantastisk[emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji8] [emoji8] [emoji8] [emoji7] [emoji7] [emoji173] [emoji173]Jubler for fin TUL idag!Tror selv jeg er 7+0 ifølge positiv test og EI, men hun målte meg til 6+4 eller 6+5.Tok utvendig UL, så hun fikk ikke så gode mål. Ville derfor ikke sette termin siden det ble unøyaktig, men mente det hun så godt kunne stemme med min egen beregning. Fikk hvertfall se at det var ETT foster + plommesekk
Og viktigst av alt; fikk se blinkende hjerte og HØRE hjertelyden [emoji813]pink
Hahaha det kjøpte jeg også igår ! Har ikke spist noe enda da,har vært så kvalm og uggenJubler foe pistasj-is til kveldsmat #meieriprodukter [emoji173]️
Jubler for denne i dagJeg fikk 2-3 når jeg var 5+0, og er i dag 6+6. Kjøpte i går bare for å se fremgang. Håper det betyr at lille vokser som den skal. En uke til TUL og første møte [emoji173]️
Vis vedlegget 250476
Gratulere[emoji122]
Å se 3+ er en milepæl i seg selv
Hvorfor følger du ikke legens beregninger da? Den er jo mye lenger enn dinJubler også for 8+0! (...8+5 i følge legen)

Hvorfor følger du ikke legens beregninger da? Den er jo mye lenger enn din![]()
Burde vel egentlig det. Men vet når eggløsning var, og legen gikk kun etter første dag i siste mens. Regnet ikke med sykluslengde en gang. Og jeg har lang syklus, så hennes må bli feil. Vil da bli satt tilbake ved oul om jeg følger hennes. Det blir kjedelig. Men skal tilbake til legen ved hennes 12+0, så kanskje vi regner etter hennes da. Usikker.Syns også det begynner å gå litt fort nå, men det er kanskje fordi jeg er så fin i formen (bank i bordet)I dag er jeg 7 uker ! Jeg syns det går fort jegI forrige svangerskap begynte jeg å blø i uke 6, etterfulgt av full baluba (selv om det gikk bra), så deilig å ha passert den dagen
![]()