Jubeltråd

Heldig!! Jeg skal ta en digital på onsdag, da er jeg 5+0. Håper jeg er like heldig, men vet hCG går litt tregt oppover på meg :)
Æææ vi er like langt vi da :D tenkte jeg skulle ta da jeg også men tror ikke den er kommet i posten til da

Æææ vi er like langt vi da :D tenkte jeg skulle ta da jeg også men tror ikke den er kommet i posten til da

Å, gøy med noen som er helt likt! Krysser for at den har kommet så vi kan teste sammen :D Skal bli glad for 2-3 jeg altså, men håper på 3+!

Å, gøy med noen som er helt likt! Krysser for at den har kommet så vi kan teste sammen :D Skal bli glad for 2-3 jeg altså, men håper på 3+!
Ja! :D
Jeg prøvde igår, hadde store forhåpninger da men fikk 2-3:knegg: Klarte ikke holde meg,ble testegal !

For en deilig følelse det er når man har søkt på en jobb som man nesten er garantert å få,for man er overkvalifisert til den! :D

Blir flaut nå om jeg ikke får den da.. :laughing014

Jubler for fremdeles 2-3 på digital (4+3 idag), og ikke noe mer rosa på papiret enn den ene gangen for 2 dager siden!!! I tillegg har tempen gått opp igjen, så nå skal jeg slutte å tempe :rolleyes:. Håper spiren klorer seg fast!! Håper på å få 3+ på digital i løpet av neste uke!

Jubler for 3+!! Viste ikke hvor glad jeg skulle bli, men følelsene tok helt overhånd [emoji85]
5+3 i dag [emoji2]

Skikkelig glad nå! Det ble siste test før legetime 10.april

IMG_7245.JPG

Jubler for positive tester[emoji4][emoji173][emoji173][emoji173][emoji178][emoji178][emoji177][emoji177] Og følger med på stigning. Tester hver dag[emoji85]

Jeg jubler over nytt veske kjøp i dag :laughing002 Vet hvilken veske, og skal kjøpe den om ett par timer.
Perfekt fredag :)

Back
Topp