Så moro å høre [emoji173]JEG FIKK 2-3 IDAG PÅ DIGITAL
Da har den klort seg fast da?! Jeg er så lykkelig nå!!! Er 4+0 idag !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så moro å høre [emoji173]JEG FIKK 2-3 IDAG PÅ DIGITAL
JEG FIKK 2-3 IDAG PÅ DIGITAL
Ja,herregud jeg er så lettetKjente gleden gjennom skjermenHipp hurra for 2-3. Jeg skal ta digital i morgen, da er jeg 4+0. Håper jeg er like heldig!!
Ja,herregud jeg er så lettetHåper du også får det
![]()
![]()
Nei jeg googlet litt og ettersom jeg har forstått det så er det ikke så vanlig å få 2-3 før man er et stykke inn i uke 4..Jeg også! Er fortsatt litt rart å tenke på at jeg er gravid. Hjelper nok når jeg sier det til mannenFår noen å snakke med. Er det vanlig at man skal få det på 4+0? Hvilke symptomer har du?
Nei jeg googlet litt og ettersom jeg har forstått det så er det ikke så vanlig å få 2-3 før man er et stykke inn i uke 4..
Snittet på hCG lå på rundt 174 eller noe sånt, og man må ha over 200 for å få 2-3.. så jeg tror jeg produserer mer hCG enn snittet, men der jo bare ren spekulasjon..
Jeg har sykt ømme bryst og brystvorter,mensmurringer og halsbrann til tider.. trøtt på kvelden.. og emosjonell som ffff... hehe..!
Æææææææææ ??Du har sikkert tvillinger [emoji6] Hihi. Mine tester er ikke så sterke enda. Så blir bare glad hvis jeg får "gravid" på testen, så jeg har et bevis til mannen [emoji173]️ Jeg begynner å få litt ømme bryster, og har menssmerter. Ellers ingenting. Gruer meg litt til kvalme og oppkast i full jobb. Har ikke vært i 100% jobb de andre graviditetene. Så spent på hvordan det går!

Hahha leer...nei det holder fint med en altså

Du har sikkert tvillinger [emoji6] Hihi. Mine tester er ikke så sterke enda. Så blir bare glad hvis jeg får "gravid" på testen, så jeg har et bevis til mannen [emoji173]️ Jeg begynner å få litt ømme bryster, og har menssmerter. Ellers ingenting. Gruer meg litt til kvalme og oppkast i full jobb. Har ikke vært i 100% jobb de andre graviditetene. Så spent på hvordan det går!
De sier at man får høyere hCG om man har tvillinger men noen produserer jo også bare mer hCG enn andre genereltWow kan mye HCG henge sammen med ag man har tvillinger?? Jeg fikk 2-3 uker når jeg var 4+1[emoji23]
Jubler for 5+0 i dag![emoji177]
Æææææææææ ??Hahha leer...nei det holder fint med en altså
HUff ja ,det gruer jeg meg til også.. jeg har allerede kjøpt inn kjeks og seaband så jeg har liggende klart..!
Du må fortelle hvordan han reagerteJubler for positiv DIGITAL i dag!Timer unna å fortelle mannen at han skal bli trebarnsfar!!
Vis vedlegget 247582
Du må fortelle hvordan han reagerte [emoji5][emoji5][emoji5]