Fikk ENDELIG mail om innvilget foreldrepenger! Tok sin tid, perm starter på onsdag ;p
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fortsatt ikke fått og startet vel perm på mandag tror jeg.Fikk ENDELIG mail om innvilget foreldrepenger! Tok sin tid, perm starter på onsdag ;p
Lovlig sent altså... du får ringe i morgen å purre på?Jeg har fortsatt ikke fått og startet vel perm på mandag tror jeg.![]()
Jeg har ingen hast selv. Men den bør vel helst være godkjent før samboer kan sende sin?Lovlig sent altså... du får ringe i morgen å purre på?
Aner ikke...Jeg har ingen hast selv. Men den bør vel helst være godkjent før samboer kan sende sin?
Jeg har ingen hast selv. Men den bør vel helst være godkjent før samboer kan sende sin?
Ok! Da kan han sende sin på fødselsdagen da, og bare henvise til min.Vi har søkt samtidig men henvisning til hverandres søknader...
Den burde jeg kanskje gjøre ferdig, ja [emoji848] permisjonen startet på tirsdag [emoji85] åssen går det an å være så teflon??Fikk ENDELIG mail om innvilget foreldrepenger! Tok sin tid, perm starter på onsdag ;p
Teflon?Den burde jeg kanskje gjøre ferdig, ja [emoji848] permisjonen startet på tirsdag [emoji85] åssen går det an å være så teflon??
På tide da ja [emoji14]Endelige innvilget foreldrepenger!En dag for sent bare
![]()
Teflonhjerne - glemmer alt! Nytt fenomen for meg [emoji23]Teflon?
Fikk ENDELIG mail om innvilget foreldrepenger! Tok sin tid, perm starter på onsdag ;p
Sykt at det skal ta så lang tid...Har enda ikke fått svar på min... startet perm 19... er nå 11 uker siden jeg leverte søknaden [emoji29]