Jubeltråd :)

Fikk en kynner!! [emoji1316][emoji23][emoji23]
Hva føler du nå?

bb8a337075d65a2447f8455f5718b675.jpg

Jubler for at blæra mi er tilbake til normalen og at jeg ikke har halsbrann!! Wæh!

Det er faktisk veldig undervurdert! Å slippe og måtte tisse hver gang man reiser seg opp, setter seg ned, legger seg ned, er i nærheten av en do, ikke er i nærheten av en do, sover, lager middag, spiser middag osv osv :P Husker hvor deilig det var sist, og gleder meg til det er min tur denne gangen :D

Det er faktisk veldig undervurdert! Å slippe og måtte tisse hver gang man reiser seg opp, setter seg ned, legger seg ned, er i nærheten av en do, ikke er i nærheten av en do, sover, lager middag, spiser middag osv osv :p Husker hvor deilig det var sist, og gleder meg til det er min tur denne gangen :D

Ja, helt ufattelig deilig! :D

Overraskende.., men JM sa i dag at hodet var festet langt nede i bekkenet ..og jeg er tredjegang, og hu virka veldig overrasket..

Let magic happend! Føler jo underlivet mitt soper gulvet snart!
37+0

Jeg får altså så bokstavelige syner av slike beskrivelser! :laughing005

Jeg og :p og jeg følte AKKURAT det samme selv i slutten! Følte hodet skulle påppe når som helst, spesielt dagen før og samme dag som vannet gikk

Ja, det er en del rare ting vi skal kjenne på ila et svangerskap altså, Guri meg!

37 uker i dag om ikke feriemoduset har fått meg til å blande dager. Det er torsdag? :D

Jubler for en ettermiddagslur som gjorde underverker.

Humøret er bra igjen etter å hatt besøk av syndefloden(gråt) pga smerter.
Lillegutt fikk endelig sove etter skriketoktene i noen timer og våkna til en solstråle guttunge.

Og selv om bekkenet verker og jeg fant frem krykkene så er jeg i godt humør.

Image1532608960.082361.jpg
Har å fått fangbarn med fullkorn tom og jerry kjeks og jul i vennebyen på tv-en.

Så nå fikk jeg lyst å dele litt kliss klass godt humør med alle :)

Back
Topp