Jubeltråd :)

Jeg hadde flaks på gripeklo på tivoli i dag :) 4 bamser på 120kr så da ble det trolls frigur på jenta til sjåføren min, minions og ball på storebror. Og en rød Barne-TV figur på lillebror
97EAC6A0-47BD-478F-9B29-5675064E7753.jpg

Er i skikkelig god form, hadde ikke forventet det såpass nærme termin! Kjenner omtrent ikke på kroppen at jeg er gravid, foruten mye vonde kynnere og murringer da.. Men sprang og lekte nettopp med hunden i en halvtime og her om dagn gikk jeg en time tur med ham i heftige opp- og nedoverbakker. Bekkenplagene er blitt så mye bedre, og energinivået er ganske bra på tross av lite søvn :happy:

Er i skikkelig god form, hadde ikke forventet det såpass nærme termin! Kjenner omtrent ikke på kroppen at jeg er gravid, foruten mye vonde kynnere og murringer da.. Men sprang og lekte nettopp med hunden i en halvtime og her om dagn gikk jeg en time tur med ham i heftige opp- og nedoverbakker. Bekkenplagene er blitt så mye bedre, og energinivået er ganske bra på tross av lite søvn :happy:

Så bra!! Kanskje du får belønning for alle ukene på sofaen [emoji6]. Det er vel en del som opplever bedring i bekkenplagene når hodet fester seg. Vet ikke om det er tilfelle hos deg da. Nyt de mens du kan [emoji1303]

Jubler for kylling og ananas i ovnen. Mangler bare å koke ris i tillegg :)

Back
Topp