Jubeltråd :)

Hva er tempen der oppe? Kan melde om 30 grader igjen i Oslo i dag [emoji29]
Var 26 i skyggen i stad. Føles betydelig kaldere enn i Oslo i går. Har sikkert noe med fukt og støv og sånt å gjøre. Er mye friskere luft her.

Kjenner jeg er litt misunnelig! Nyt [emoji2]
All grunn til å være misunnelig;) Flott natur, frisk luft og fullstendig bortskjemming av meg. Mamma har nettopp fått et kurs i hva jeg tåler og ikke for blodsukkeret. (Hun hang seg litt opp i at ingen hun kjente med diabetes 2 hadde fått beskjed om å holde seg unna mel, men hun aksepterte heldigvis at det er noe jeg gjennom målinger har funnet ut at gjelder for meg. Dessuten så går diabetesvennene hennes på insulin...)

All grunn til å være misunnelig;) Flott natur, frisk luft og fullstendig bortskjemming av meg. Mamma har nettopp fått et kurs i hva jeg tåler og ikke for blodsukkeret. (Hun hang seg litt opp i at ingen hun kjente med diabetes 2 hadde fått beskjed om å holde seg unna mel, men hun aksepterte heldigvis at det er noe jeg gjennom målinger har funnet ut at gjelder for meg. Dessuten så går diabetesvennene hennes på insulin...)

Så bra, man fortjener bortskjemming nå på slutten! [emoji2]

Image1531857029.455899.jpg

Jubler for god middag/kvelds
Ovnsbakt kylling med kokos ris og ananas ringer

Jubler for lillesøster som er 2 år i dag :) å det ser ut som begge jentene mine får ha bursdagene sine for seg selv [emoji323][emoji322][emoji173]️[emoji324]
Du får hoppe tau eller noe i kveld slik at det blir fødsel i morgen! :D
Gratulerer med dagen til lillesøster!

Jubler for lillesøster som er 2 år i dag :) å det ser ut som begge jentene mine får ha bursdagene sine for seg selv [emoji323][emoji322][emoji173]️[emoji324]
Gratulerer med dagen til lillestoresøster. :flower

Back
Topp