Akkurat nå er det ingen søvn..bare vonde kynnere natten lang.Jeg regner med at søvnen blir enda verre med baby.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat nå er det ingen søvn..bare vonde kynnere natten lang.Jeg regner med at søvnen blir enda verre med baby.
Trenger jeg si mer?Nam!!Jordbær!Trenger jeg si mer?
Fremme på «hytta».Vis vedlegget 267130
Var 26 i skyggen i stad. Føles betydelig kaldere enn i Oslo i går. Har sikkert noe med fukt og støv og sånt å gjøre. Er mye friskere luft her.Hva er tempen der oppe? Kan melde om 30 grader igjen i Oslo i dag [emoji29]
Var 26 i skyggen i stad. Føles betydelig kaldere enn i Oslo i går. Har sikkert noe med fukt og støv og sånt å gjøre. Er mye friskere luft her.
All grunn til å være misunneligKjenner jeg er litt misunnelig! Nyt [emoji2]
All grunn til å være misunneligFlott natur, frisk luft og fullstendig bortskjemming av meg. Mamma har nettopp fått et kurs i hva jeg tåler og ikke for blodsukkeret. (Hun hang seg litt opp i at ingen hun kjente med diabetes 2 hadde fått beskjed om å holde seg unna mel, men hun aksepterte heldigvis at det er noe jeg gjennom målinger har funnet ut at gjelder for meg. Dessuten så går diabetesvennene hennes på insulin...)
Det er 20,8 grader ute her nå. Fantastisk deiligHva er tempen der oppe? Kan melde om 30 grader igjen i Oslo i dag [emoji29]
Det er 20,8 grader ute her nå. Fantastisk deilig![]()
Det er 20,8 grader ute her nå. Fantastisk deilig![]()
Herregud, så digg! Glad på dine vegne![]()
Jeg nyter så mye jeg klarerDet er 25-26 her nå, så bare sett pris på det! [emoji30]
Du får hoppe tau eller noe i kveld slik at det blir fødsel i morgen!Jubler for lillesøster som er 2 år i dagå det ser ut som begge jentene mine får ha bursdagene sine for seg selv [emoji323][emoji322][emoji173]️[emoji324]
Du får hoppe tau eller noe i kveld slik at det blir fødsel i morgen!![]()
Gratulerer med dagen til lillesøster!
Aner ikke, det var bare det første som dumpet ned i hodet mitt der og da.Hjelper det?er jo så tung å vond i kroppen, vet ikke om jeg kunne hoppa tau [emoji23]
Gratulerer med dagen til lillestoresøster.Jubler for lillesøster som er 2 år i dagå det ser ut som begge jentene mine får ha bursdagene sine for seg selv [emoji323][emoji322][emoji173]️[emoji324]