Jubeltråd :)

Nei, det er jo supert! 100 % luksus, ingen problem. :joyful:
Hihi! Er ganske likt her - fryktelig varmt i sola, men med en liten bris som gjør at det faktisk er buksetemperatur i skyggen. Herlig! :D

Vært på restaurant og spist 10-retter med mannen. Nydelig mat:-) (Ups, glemte visst blodsukkeret for en kveld;) )

Spabadet er oppe og går, etter litt plaging i går (mannens jobb), og har nå passert 30grader, det betyr bading i dag!! Det skal bli nydelig for et bekken som klaga allerede når jeg sto opp ned to-åringen halv 7!!

Mannen tok med 1 1/2 åringen til bestemoren på morningen så jeg kunne nyte senga litt lengre [emoji7] måtte seff bytte bleie på han og kle på han da, men det er en liten pris for å kunne nyte senga litt lengre [emoji173]️

Jeg er supertreg Men endelig har jeg fått sendt inn foreldrepengersøknaden. Mangler bare innteksskjemaet, men det må arbeidsgiver sende inn. Om 12 dager går jeg ut i permisjon og det er 1 mnd og 2 dager igjen til termin. Til permisjonen starter er jeg sykemeldt. Nå har jeg en ting mindre å tenke på forhåpentligvis.

Kanskje en pussig ting å juble over, men - sitter ute for litt frisk luft og hører plutselig at det rasler borte på jordet vårt. Titter opp og ser årsbukken som vi trodde noen hadde skutt! :D
Han har vært her minst en gang om dagen fra vi flyttet hit og til han plutselig ble borte etter to skudd i forrige uke. :)
Det var et koselig syn!

Da blir det nok frikort på meg i forhold til medisiner og sykehus radigt på meg. Og kanskje litt penger på konto.
Sendte nettopp en del pasientreiseregninger inn på helsenorge. Hadde vært greit å slippe å betale for legebesøk, medisiner og fysioterapi fremover som ikke har med graviditet å gjøre.

Jubler for alle tvillinger på innsiden i dag:happy:

Back
Topp