Gratulerer med bil!Jubler ekstremt mye for å plutselig ha kjøpt bil i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med bil!Jubler ekstremt mye for å plutselig ha kjøpt bil i dag![]()
Der skulle jeg også vært i dag! Rart å tenke på. Og Rolf får ikke jubilere i dag, for han har rykket 6 dager tilbake i tellingen...
Tusen takk!!Bodd seks mnd på landet uten bil, med nærmeste butikk 6,6 km unna
![]()
Hvordan foregikk handleturene? Buss? Med sykkel er det jo litt begrenset hvor mye man får med av gangen.
Det blir nok veldig deilig! Jeg har bil, men i det siste har jeg begynt å handle mindre mat av gangen. Synes det er så ork å bære fra bilen og inn på kjøkkenet om jeg handler for hele ukaNoe sykkel, men mest drassing av 2-3 handleposer på bussen etter jobb. Helt ok å slippe fremover, kjenner jeg!
Det blir nok veldig deilig! Jeg har bil, men i det siste har jeg begynt å handle mindre mat av gangen. Synes det er så ork å bære fra bilen og inn på kjøkkenet om jeg handler for hele uka![]()

Dessuten klarer ikke gravid-hjernen min å huske på alt vi trenger for en uke lengerJa fyfader. Holder i massevis å dra på et par poser![]()
Dessuten klarer ikke gravid-hjernen min å huske på alt vi trenger for en uke lenger![]()
Dessuten klarer ikke gravid-hjernen min å huske på alt vi trenger for en uke lenger![]()
Handleliste, folkens!Det har min hjerne aldri gjort! En uke er en bragd. Er litt mer sånn 3-dagers handling her i huset![]()
Det er for feigingerHandleliste, folkens!![]()
Det er jo mye bedre enn dagligDet har min hjerne aldri gjort! En uke er en bragd. Er litt mer sånn 3-dagers handling her i huset![]()
Eller de som er kronisk distré.Det er for feiginger![]()
Veldig god start!Jeg har gått en hel km på tur i dag!! [emoji173]️ Gikk så sakte at jeg ikke fikk registrert et eneste treningsminutt på klokken, og måtte sette meg ned for å hvile tre ganger på veien. Men ett sted må man starte!! [emoji85]