Jubeltråd :)

Der skulle jeg også vært i dag! Rart å tenke på. Og Rolf får ikke jubilere i dag, for han har rykket 6 dager tilbake i tellingen...

Helt rart å tenke på [emoji33] Rolf er liksom snart 2 uker allerede, å vi har fortsatt ( forhåpentligvis) mange uker igjen før vi får hilse på lillebror [emoji849][emoji170]
 
Tusen takk!! :Heartred Bodd seks mnd på landet uten bil, med nærmeste butikk 6,6 km unna :hilarious:

Hvordan foregikk handleturene? Buss? Med sykkel er det jo litt begrenset hvor mye man får med av gangen.
 
Noe sykkel, men mest drassing av 2-3 handleposer på bussen etter jobb. Helt ok å slippe fremover, kjenner jeg!
Det blir nok veldig deilig! Jeg har bil, men i det siste har jeg begynt å handle mindre mat av gangen. Synes det er så ork å bære fra bilen og inn på kjøkkenet om jeg handler for hele uka:D
 
Det blir nok veldig deilig! Jeg har bil, men i det siste har jeg begynt å handle mindre mat av gangen. Synes det er så ork å bære fra bilen og inn på kjøkkenet om jeg handler for hele uka:D

Ja fyfader. Holder i massevis å dra på et par poser :hilarious:
 
Ja fyfader. Holder i massevis å dra på et par poser :hilarious:
Dessuten klarer ikke gravid-hjernen min å huske på alt vi trenger for en uke lenger :D
 
Jubler for at mannen og svigermor tok guttungen så jeg får sove litt til etter fest i går.
 
Jeg har gått en hel km på tur i dag!! [emoji173]️ Gikk så sakte at jeg ikke fikk registrert et eneste treningsminutt på klokken, og måtte sette meg ned for å hvile tre ganger på veien. Men ett sted må man starte!! [emoji85]
Veldig god start!
 
Back
Topp