Jubeltråd :)

70% ferdig! Whoop whoop!
Screenshot_20180514-080219.png
 
29+0 i dag [emoji173]️
 
Det går langt lettere enn fryktet å regulerer svangerskapsdiabetesen med kostholdet:) Jeg tåler fruktsukker fra bær veldig godt. Verre med frukt, det lille jeg har testet, men jeg klarer meg med bær.
 
26 uker og 100 dager igjen nå [emoji3]
Jeg leste det som "26 uker + 100 dager" igjen, men forsto etterhvert at det blir 40 uker og 2 dager, og tror jo ikke du har hele svangerskapet igjen:)
 
Takk :)

Å Gud nei... hadde jeg nå rykket tilbake til start... å hjelp...
Hadde vært ganske slitsomt ja. Jeg har rykket tilbake til start et par ganger, men ikke så langt steg.
 
Eksakt samme sted som jeg rykket tilbake til start - men fikk med meg premie på veien [emoji1303]
Lille trille skal få være på innsiden ganske mange uker til[emoji173] minimum til eksamen er over uke 28+2, etter det er det (nesten) fritt fram [emoji23] neida, så lenge som mulig, men 1. August bør han være på god vei ut!
 
Lille trille skal få være på innsiden ganske mange uker til[emoji173] minimum til eksamen er over uke 28+2, etter det er det (nesten) fritt fram [emoji23] neida, så lenge som mulig, men 1. August bør han være på god vei ut!

Til etter uke 32 er helt klart å foretrekke. Veldig rart å tenke på at hvis de kommer 4-5 uker tidlig, får man reise hjem etter et par dager med en velfungerende baby. Kommer de tidligere, blir det tull og tøys med spisingen, og de må ofte bli på sykehuset til termin...
 
Til etter uke 32 er helt klart å foretrekke. Veldig rart å tenke på at hvis de kommer 4-5 uker tidlig, får man reise hjem etter et par dager med en velfungerende baby. Kommer de tidligere, blir det tull og tøys med spisingen, og de må ofte bli på sykehuset til termin...
Regner med jeg må være på sykehuset noen ekstra dager uansett, så de får tatt blodprøver og følge med at det ikke blir HELLP en gang til... Men ja, man VIL jo ikke ha en prematur baby, uansett hvor lei man blir [emoji173]
 
Back
Topp