Jubeltråd

Jubler for at jeg sov hele natten uten å måtte opp på do. Skal sies at jeg sikkert tisset en liter når jeg sto opp da
Samme gjorde jeg! Ble helt sjokkert da jeg våkna [emoji23]
Måtte fly ut på do da [emoji56] heldigvis har vi egen inngang fra soverommet til badet [emoji28]

Jubler over aktiv gutt i magen min [emoji173]️ har kjent liv daglig fra forrige søndag da jeg var 20+0. Nå er jeg 21+0 og førstegangs. Det er noe eget med å kjenne liv i magen [emoji11][emoji173]️

Jubler over aktiv gutt i magen min [emoji173]️ har kjent liv daglig fra forrige søndag da jeg var 20+0. Nå er jeg 21+0 og førstegangs. Det er noe eget med å kjenne liv i magen [emoji11][emoji173]️

Det e ei magisk følelse rett å slett.

Hvor langt er du da? Jeg er 21 uker og prøvde I går med mannen, han kjente ikke noe selv om jeg følte det veldig godt [emoji1]

Jeg er 19+4 i dag. Vi hadde nok litt flaks. Mini har de siste dagene sprellet fælt etter vi lagt oss. Mannen har hatt hånden på magen hver kveld denne uka uten å kjenne noe. Og i går etter ca 5minutter med hånden på magen kom det et par karatespark ut mot huden som han kunne kjenne [emoji170]

Så spark på utsiden av magen i dag :D <3

20+2 og halvveis :D

Jubler for shopping på IKEA i morgen!!! og så er det jammen meg 20% avslag på alt av senger om man er family medlem! Passet så bra mtp barneseng kjøp.

JA, det glemte jeg å juble for. Kjenner endelig små spark/dult nå og da :D

Jubler for en liten sprellemann i magen! De siste to dagene har sparkingen tatt helt av!

Jubler for at jeg blir mer og mer kjent med lille. Nå vet når jeg kan forvente sprelling: etter middag, når jeg spiser is, i bilen og når jeg har lagt meg [emoji170]

Back
Topp