Den var mindre forskjell mellom bebisene i dag, 1600g og 1900g<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rart å tenke på at du har nesten 4kg med bebiser til sammen i magenDen var mindre forskjell mellom bebisene i dag, 1600g og 1900g<3
Joda, kunne jo blitt henvist dit, men er nærmere med ArendalTror du kommer til å føle mye av det samme med Arendaldet er utrolig fint å koselig der også. Men kr.sand i romjula var veldig koselig sist! Så gleder meg veldig til det igjen. Du kan jo velge kr.sand vis du vil? Jordmor kan henvise deg dit om du ønsker det
Husker da jeg fikk storebror 26 DES 14var så stille å rolig på barsel. Var pynta med julestjerner og det var juletre på dagligstua. Det var nydelig. Men ingen julemiddag
haha... jeg er 38 uker 15 desember og skal settes i gang uke 38
så blir litt for jul denne gangen! Men er helt sikker på at det blir minst like koselig!
Så fin mage da
Så braDen var mindre forskjell mellom bebisene i dag, 1600g og 1900g<3
Joda, kunne jo blitt henvist dit, men er nærmere med ArendalOg ikke minst med mamma som bor i Barbu med tanke på eventuelt pass til samboer sin sønn, eller om jeg finner ut at jeg vil ha mamma opp på sykehuset under fødselen
(jeg har ikke bestemt meg enda hvem som skal være med) Blir nok bra uansett, tenker jeg
![]()
Ja, det er absolutt en fordel å kunne motta besøk nesten når man selv vilJeg tror du kommer til å like deg på Arendaler så greit fordi man kan ta imot besøk hele dagen der også. Fordi man kan gå ut i venterommet å der har de sofa og broder å slikt
så eneste er mellom 14-16 at man ikke kan ha besøk pga siesta. I kr.sand kan folk bare komme fra 17-19 eller noe slikt.
Hehe er nok ikke av de største tvillingmager nei, men var ikke så himla stor med enlingene mine hellerSå fin mageSkvatt litt da jeg så den, for min mage er nok ikke så langt unna din i størrelse, men jeg har bare en baby inni. Mistenker at han er godt i hold da
![]()
He he ikke så stor min mage heller. I sist svangerskap begynte folk som ikke viste 10 dager før hun ble født, da var det 14 dager til termin. Dette svangerskapet har jeg til nå kun fått spørsmål om det ikke er på tide å tenke på småsøsken til henneHehe er nok ikke av de største tvillingmager nei, men var ikke så himla stor med enlingene mine hellerMed sønnen min begynte folk som ikke visste jeg var gravid å spørre når jeg var åtte mnd på vei
![]()