Jubeltråd

Tror du kommer til å føle mye av det samme med Arendal :) det er utrolig fint å koselig der også. Men kr.sand i romjula var veldig koselig sist! Så gleder meg veldig til det igjen. Du kan jo velge kr.sand vis du vil? Jordmor kan henvise deg dit om du ønsker det ;)

Husker da jeg fikk storebror 26 DES 14 ;) var så stille å rolig på barsel. Var pynta med julestjerner og det var juletre på dagligstua. Det var nydelig. Men ingen julemiddag :( haha... jeg er 38 uker 15 desember og skal settes i gang uke 38 ;) så blir litt for jul denne gangen! Men er helt sikker på at det blir minst like koselig!
Joda, kunne jo blitt henvist dit, men er nærmere med Arendal :) Og ikke minst med mamma som bor i Barbu med tanke på eventuelt pass til samboer sin sønn, eller om jeg finner ut at jeg vil ha mamma opp på sykehuset under fødselen :) (jeg har ikke bestemt meg enda hvem som skal være med) Blir nok bra uansett, tenker jeg :)

Joda, kunne jo blitt henvist dit, men er nærmere med Arendal :) Og ikke minst med mamma som bor i Barbu med tanke på eventuelt pass til samboer sin sønn, eller om jeg finner ut at jeg vil ha mamma opp på sykehuset under fødselen :) (jeg har ikke bestemt meg enda hvem som skal være med) Blir nok bra uansett, tenker jeg :)

Jeg tror du kommer til å like deg på Arendal :) er så greit fordi man kan ta imot besøk hele dagen der også. Fordi man kan gå ut i venterommet å der har de sofa og broder å slikt :) så eneste er mellom 14-16 at man ikke kan ha besøk pga siesta. I kr.sand kan folk bare komme fra 17-19 eller noe slikt.

Jeg tror du kommer til å like deg på Arendal :) er så greit fordi man kan ta imot besøk hele dagen der også. Fordi man kan gå ut i venterommet å der har de sofa og broder å slikt :) så eneste er mellom 14-16 at man ikke kan ha besøk pga siesta. I kr.sand kan folk bare komme fra 17-19 eller noe slikt.
Ja, det er absolutt en fordel å kunne motta besøk nesten når man selv vil :)

Jubler for frihelg. :)

Jubler for at jeg ENDELIG er offisielt utflyttet av leiligheten :D er så deilig!! Holdt på så smått siden august! Yay :D

Så fin mage:) Skvatt litt da jeg så den, for min mage er nok ikke så langt unna din i størrelse, men jeg har bare en baby inni. Mistenker at han er godt i hold da;)
Hehe er nok ikke av de største tvillingmager nei, men var ikke så himla stor med enlingene mine heller:) Med sønnen min begynte folk som ikke visste jeg var gravid å spørre når jeg var åtte mnd på vei:D

Hehe er nok ikke av de største tvillingmager nei, men var ikke så himla stor med enlingene mine heller:) Med sønnen min begynte folk som ikke visste jeg var gravid å spørre når jeg var åtte mnd på vei:D
He he ikke så stor min mage heller. I sist svangerskap begynte folk som ikke viste 10 dager før hun ble født, da var det 14 dager til termin. Dette svangerskapet har jeg til nå kun fått spørsmål om det ikke er på tide å tenke på småsøsken til henne:-P

Jubler over ny veke og ein dag nærmare å møte vesle ❤️

Jubler over at NAV gjorde rett! ^^ og for at mannen min spanderer på meg det siste jeg trenger før lille kommer.

Back
Topp