Jubeltråd

Siden jeg ikke kan måke :p så jubler jeg for snø i dag! Å for at jeg har verdens fineste gutt ❤️

Jubler for at jeg er høygravid i dag :D
40 dager til termin. Weeee

Vi har ikke snø! 100 meter lengre oppe ligger den.
La la la :)

Helt fantastisk kake :D
Kaken var fantastisk, og smakte utrolig godt! Om sambo er enig skal jeg prøve å bestille samme kake (med annen dekor) til en eventuelt barnedåp! :D

Kaken var fantastisk, og smakte utrolig godt! Om sambo er enig skal jeg prøve å bestille samme kake (med annen dekor) til en eventuelt barnedåp! :D
Hvem bestilte du fra? :)
Hadde en lignende kake til Jr sin dåp, men den kostet nærmere 6000kr!

Hvem bestilte du fra? :)
Hadde en lignende kake til Jr sin dåp, men den kostet nærmere 6000kr!
Var ikke jeg som bestilte, men har fått navnet på hun som laget kaken :-) Tror ikke det er så alt for dyrt hos henne siden hun driver som hobby bare tror jeg :D Hun heter Nathalie Svanholm

Var ikke jeg som bestilte, men har fått navnet på hun som laget kaken :) Tror ikke det er så alt for dyrt hos henne siden hun driver som hobby bare tror jeg :D Hun heter Nathalie Svanholm
OK :)
Bestilte fra Designkaker. Ja, jeg skvatt da jeg fikk prisen! Har skjønt at jeg kan få noen til å lage like fin kake på hobbybasis til andre priser nå :)

Jubler for 36 uker i dag! Og for at jeg har gått inn på klagetråden flere ganger, men når jeg har kommet innpå, så innser jeg at jeg ikke har noe å klage over! ;)
Det nærmer seg termin! Jeg har bestemt meg for å ta permisjon fra studiene nå før eksamen, og prioritere den lille energien min til fireåringen i stede! Og det føles SÅ bra!

Back
Topp