Jubeltråd

Straks ny uke :)
 
Jubler for masse julegaver på plass. Heldige meg som har så mange som ønsker seg gavekort på IKEA. Da ordner jeg jo bare det og noe gøy å pakke gavekortet inn i så det ikke er så opplagt hva dem får
 
Da var garderobeskapet til barnerommet kjøpt, må bare få det montert. Så da er det straks klart for storesøster å flytte inn. Foreldre soverommet er ryddet, sambo skal vaske det ned i kveld. Og da er det klart for maling og nytt gulv de neste dagene. Så da er det håp om å flytte inn på soverommene innen uken er omme :-D Og det kan jo være greit når jeg er 35+6 i dag ;-)
 
For hver dag som går så er det større sansynlighet for å føde på lokalsykehuset her i byen ❤️ 35+2 idag, og når jeg kommer til 36+0 så kan jeg føde her pga ikke risikosvangerskap ❤️
 
For hver dag som går så er det større sansynlighet for å føde på lokalsykehuset her i byen ❤️ 35+2 idag, og når jeg kommer til 36+0 så kan jeg føde her pga ikke risikosvangerskap ❤️
Samme her. Kjenner det er godt det bare er 2,5 time igjen. Så lenge det ikke dukker opp noe da. F.eks at h*n finner på å snu seg med rumpa ned. (Har lagt med hodet ned på alle kontroller og har det fortsatt nedover. Så det ville være idiotisk :p)
 
Samme her. Kjenner det er godt det bare er 2,5 time igjen. Så lenge det ikke dukker opp noe da. F.eks at h*n finner på å snu seg med rumpa ned. (Har lagt med hodet ned på alle kontroller og har det fortsatt nedover. Så det ville være idiotisk :p)
Hehe så heldig! Om fødselen hadde startet nå ville jeg blitt satt på vurdering her i byen så er jo enda mulighet for, men liker å være 100% sikker :p Her har lillegutt så godt som festet seg så han har heldigvis ikke muligheten til å snu seg lengre ❤️
 
Jubler for 38+0 :)
 
Jubler for å ha fått kjøpt inn det siste :D nå er det bare å hente vogna og pakke bagen igjen!
 
Jubler for 40 dager igjen til termin! Kan endelig kalle meg høygravid :D
 
Glemte å juble i går for at rommet til Storesøster endelig er ferdig. Nå gjenstår litt på vårt soverom. Så er det bare å flytte ned sengene :-D
 
Jippi. Da var rommene ferdig. Så da blir det spennende om storesøster vil sove på nytt rom.
 
Juble for kakebaking med min mor i dag :)
 
Jubler for at jeg endelig er i gang med rydding og vasking til jul. Etter min kapasitet :) men er bedre enn ingenting!
 
Jubler for at alt er klart til lille kommer :-D
 
Back
Topp