Jubeltråd

Jubler for jeg har fått time til både tul og svangerskaps kontroll i dag :D tror det begynner å bli virkelig for meg nå, jeg er gravid:D

Jubler for 5+5, time hos gyn for ul 6+5 og for at kvalmen har kommet for fullt :smiley-bounce015 Jeg burde kanskje heller poste det om kvalmen på klagetråden, men får meg bare ikke til å gjøre det, for innerst inne er jeg overlykkelig for alle symptomer som sier jeg er gravid :laughing002

Jubler for jeg ikke har drukket noe koffein på over 2 uker:D
Men når eg er kvalm så frister det veldig med kaaald cola..

Jubler for å ha fått time til tul, opplæring på ny arbeidsplass i dag, og 5+1 uker :D

Fortalte endelig den gode nyheten til mine to sjefer og ei venninne/ kollega. Var veldig moro og gjorde det hele mye mer virkelig. Min venninne ble veldig overrasket- akkurat som vi forventet :D Er 7+3 i dag

Ikke at det har med baby å gjøre, men jeg får igjen på skatten. Så da blir det barnevogn for pengene :)

Får igjen på skatten, ï tillegg så sier appen min at i dag kommer det ben knopper og arm knoppene vokser. Hurra for lille spira som nå har både armer, ben, øyne, ører, munn, nese, bankende hjerte, hjerne og mer til. Føler det er et lite menneske alt :)

jubler for det er fredag!! jeg trenger helg og søvn!!! :)

Back
Topp