Jubeltråd

Piuh! Lykkelig av å våkne opp i eget hus etter en drøm om at vi spontant kjøpte et stygt hus midt i et byggefelt, med ødelagt laminatgulv overalt og kun et soverom!! :-o Skrekk og gru! Vi kjøpte nemlig drømmehuset på landet for snart to år siden og jeg kunne ikke tenke meg til å flytte fra det. :))
 
Jubler for at jeg er 4 + 1 i dag, spesielt at jeg allerede er i første dag i uke 5 i dag :)
Om en uke begynner hjertet å slå ❤❤ Jubler for regn, markene har godt av det nå :)
 
Påske og fantastisk vær :D 5+6 og kvalmen har virkelig kommet for fullt, også om natten :/ Men tar det som et godt tegn ;)
 
Jubler for 5+0 i dag :) ;-)
 
Jeg jubler av at da jeg fortalte om graviditeten til min samboer trakk han meg inntil seg, kysset meg i pannen og sa han håper at det går bra denne gangen <3 elsker han om mulig enda mer!
 
Jeg jubler av at da jeg fortalte om graviditeten til min samboer trakk han meg inntil seg, kysset meg i pannen og sa han håper at det går bra denne gangen <3 elsker han om mulig enda mer!
Tårer i øynene her!! ❤️
 
Jubler for positiv test hos legen så nå skal jeg henvises videre for kontroller osv (pga sykdom og medisin).

Jeg føler meg ivaretatt :)
 
Back
Topp