Jubeltråd

Jubler for at sønnen på 19 mnd er i så godt humør for tiden! SÅ mye lettere å være gravid da ;):smiley-bounce016

Jubler over å ha fått til å gå en lang og fin skitur!:)

Jubler fordi jeg får lov å oppleve dette én siste gang ♡ Sikkert masse mer men akkurat nå føler jeg meg så utrolig takknemlig for at jeg får oppleve dette å bære frem ett barn til for det er absolutt ikke en selvfølge å få barn :)
Signerer :)

Nyter litt ekstra denne gangen, fordi det nok blir siste gang jeg går gravid :) Har to fra før og ei bonusdatter, så nå begynner vi å bli en fin gjeng.

Jubler for at hjertet skal begynne å slå i dag ❤️❤️❤️:D

Jubler for at jeg har fri i dag og er ferdig med å vaske huset :P

Jubler for at jeg har klart hyttetur med hele svigersfamilien uten å røpe graviditeten :-D

Jubler for jeg har sovet godt (iallefall bedre) de to siste nettene:)

Jubler for jeg har så god sambo<3 han koser på hele kroppen min mens jeg surfer bv:D det er helt priceless når jeg har hatt så dårlig dag:p

Mannen er storfornøyd nå. Boobsa har blitt større og det liker han visst. Litt øm da, men det går seg til :)

Må juble litt når kavaleren vekker deg 3 timer før du skal stå opp, bare for å si: "vi skal bli foreldre vet du!!"

Rettere sagt, midt på natta, tidlig morgen, dag og kveld! 24/7 siden vi fant ut om graviditeten.

Er det slik det skal vær fram til nurket kommer? Flere som har det slik?

Herlig setning å hør synest jeg

Back
Topp