Jubeltråd! :)

Jubler for at "katta endelig er (delvis, mangler besteforeldrene mine) ute av sekken!"
Vi har jo bevisst valgt å vente lengst mulig med å fortelle noen om graviditeten, men nå vet foreldrene, søsknene våre og barna våre det:) Reaksjonene var varierte, alt fra "nå igjen..." til "så gøy!". Nå kan jeg senke skuldrene litt, og nyte uten å måtte skjule:):) Hurra!

Innimellom all sutringa mi, er det noen lyspunkter. Som disse supersøte bodyene til lillegutt :-D Etter mye leting fant jeg endelig den med Born in 2016!
2c3eb159f957919f97af4980b9b09277

Gaaanske sikker på at jeg kjente første ordentlige sparket fra lillegutt for 10 min siden!!! Nesten så jeg kjente det på utsiden, lykke altså :-D :-D

Føler jeg tar over denne tråden, men nå skjer det jo virkelig ting! Endelig kjenner jeg daglige bevegelser, vi kjente det for første gang på utsiden i natt. Og nå ligger jeg å ser på magen min som gjør små hopp ❤❤❤

Føler jeg tar over denne tråden, men nå skjer det jo virkelig ting! Endelig kjenner jeg daglige bevegelser, vi kjente det for første gang på utsiden i natt. Og nå ligger jeg å ser på magen min som gjør små hopp ❤❤❤
Lå nettopp og gjorde akkurat det samme :D gøy å se sparkene mer tydelig :)

Det er helt fantastisk! Og det blir bare sterkere og tydeligere nå :D

Kjente det samme i natt! Fikk ikke sove fordi hu turna sånn inni magen og sparka skikkelig rett ut. Hadde ikke noe å si at det var morkake foran da for å si det sånn :P hånda spratt opp av magen ❤️

Kjente det samme i natt! Fikk ikke sove fordi hu turna sånn inni magen og sparka skikkelig rett ut. Hadde ikke noe å si at det var morkake foran da for å si det sånn :P hånda spratt opp av magen ❤️
Herlig :-D :-D Har og morkaken foran, og har ventet leeeenge på å oppleve det her! Endelig altså :-D

Merker man har kommet et stykke i svangerskapet når det har flyttet inn folk på mars -17 forumet:rolleyes:
og man begynner å se mer på gruppene frem mot fødsel enn de nyeste forumene... (før så var det liksom ikke vits å se på september siden de holdt på med OUL og var kommet så langt, nå snikleser jeg på forumene frem til juni).

Jubler for 24+0 idag! (igår) og for at det snaaaaart er ferie :D bare 4 arbeidsdager igjen!!

Jubler for gjennomført glukosebelastningstest med fine verdier! Var ikke særlig optimistisk, men det var visst ingen grunn til å stresse ;)
Jubler også for lite vondter og rimelig bra form om dagen! :) Ekstra takknemlig for det når jeg leser om andre som sliter. :S

Back
Topp