Jubler over at magen vokser, lille gutten sparker hver dag og æ har fått nicket mitt tilbake. Skal også kanskje kjøpe vogn i dag.. Johoo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah, så fine da!Innimellom all sutringa mi, er det noen lyspunkter. Som disse supersøte bodyene til lillegutt :-D Etter mye leting fant jeg endelig den med Born in 2016!
![]()
Så bra! Den er så fin. Og de andre to var også kjempefine!Innimellom all sutringa mi, er det noen lyspunkter. Som disse supersøte bodyene til lillegutt :-D Etter mye leting fant jeg endelig den med Born in 2016!
![]()
Endelig var det din turGaaanske sikker på at jeg kjente første ordentlige sparket fra lillegutt for 10 min siden!!! Nesten så jeg kjente det på utsiden, lykke altså :-D :-D
Lå nettopp og gjorde akkurat det sammeFøler jeg tar over denne tråden, men nå skjer det jo virkelig ting! Endelig kjenner jeg daglige bevegelser, vi kjente det for første gang på utsiden i natt. Og nå ligger jeg å ser på magen min som gjør små hopp ❤❤❤
Det er helt fantastisk! Og det blir bare sterkere og tydeligere nåFøler jeg tar over denne tråden, men nå skjer det jo virkelig ting! Endelig kjenner jeg daglige bevegelser, vi kjente det for første gang på utsiden i natt. Og nå ligger jeg å ser på magen min som gjør små hopp ❤❤❤
Føler jeg tar over denne tråden, men nå skjer det jo virkelig ting! Endelig kjenner jeg daglige bevegelser, vi kjente det for første gang på utsiden i natt. Og nå ligger jeg å ser på magen min som gjør små hopp ❤❤❤
Herlig :-D :-D Har og morkaken foran, og har ventet leeeenge på å oppleve det her! Endelig altså :-DKjente det samme i natt! Fikk ikke sove fordi hu turna sånn inni magen og sparka skikkelig rett ut. Hadde ikke noe å si at det var morkake foran da for å si det sånnhånda spratt opp av magen
![]()
og man begynner å se mer på gruppene frem mot fødsel enn de nyeste forumene... (før så var det liksom ikke vits å se på september siden de holdt på med OUL og var kommet så langt, nå snikleser jeg på forumene frem til juni).Merker man har kommet et stykke i svangerskapet når det har flyttet inn folk på mars -17 forumet![]()