Jubeltråd! :)

Jubler over at mannen igår kveld sa helt ut av det blå, ååå som jeg gleder meg til å fortelle om babyen!
Det smeltet hjerte mitt helt :Heartpink
Vi skal fortelle resten av familien og offentlig det i påsken, er da i slutten av uke 9!
Gleder meg sånn :wav

7+3 :love7

Jubler over at mannen igår kveld sa helt ut av det blå, ååå som jeg gleder meg til å fortelle om babyen!
Det smeltet hjerte mitt helt :Heartpink
Vi skal fortelle resten av familien og offentlig det i påsken, er da i slutten av uke 9!
Gleder meg sånn :wav

7+3 :love7

Så kjekt! :D <3 Er jo veldig spennende å fortelle en slik nyhet :D

Jubler for at jeg orka å løpe tur i dag (7 km), første gang på en god del uker :P :) Gikk nesten helt fint og, bortsett fra at jeg ble bråkvalm igjen på slutten.. Tipper jeg er støl i morgen da.. :P

Juber for store pupper, 8+4 i dag og OUL 20 mai :D :D

Jubler for at kjæresten lagde biff til middag :D og min godt stekt ;)

Jubler for helg! :D

Jubler over at det er helg og at jeg nå kan få slappet av med god samvittighet:) :) skal gjøre litt scrapbooking og bare kose meg med gamle baby bilder:)

Jubler for å ha kommet over 7 uker på vei, håper resten av reisen går bra og at min lille klamrer seg fast og vokser seg stor og sterk ❤️

Jubler fordi jeg var kjapp og tok kontakt med H2, så nå får jeg fikset brynene mine gratis imorgen! Elsker slikt :D

Jubler over at vi fant hjertelyden med doppler i dag, andre gangen vi prøvde (fant den ikke 10+3). Skulle ingenting før jeg mistet lyden igjen, men den var der :-) (Har arvet doppler av søsteren min, så da må den jo testes litt ;-) )

Er 10+5 i dag :-)

Back
Topp