Jubeltråd :)

Jubler for at den ellers lite sovende babyen min sov fra 00.15 til 05.30 natt til i dag! <3 har hatt energi til å gjøre litt i huset etter 5 timer sammenhengende søvn ;)
 
Dytter på denne igjen da jeg trenger å se litt positive ting skje.

Jeg jubler over å ha en blid og fornøyd baby som sover gjennom natta, at ammingen går utrolig bra og at jeg har kommet meg på alle forelesninger på masterutdanningen jeg begynte på i august og klarte å få A på eksamen til tross for at jeg er nybakt mor og i den jobben det krever. Samt at mye møkk har skjedd i høst, svigermor og svigerbror er blitt alvorlig syk, min mor avlivet hunden min (uten at jeg visste det) som hun har passet på for meg selv om han var frisk, og mannen har hatt en mild depresjon pga alt som har skjedd så han har vært "borte" mentalt sett. Hodet mitt koker, men overlevelsesinstinktet tar over og jeg klarer utrolig nok å glede meg over ting og å prestere. Huset er ikke så ryddig da, haha!

Skulle vel helst postet dette på syte-tråden, hehe, men jeg må snu det til det positive! :D

Hva kan dere juble/glede dere over? :)
 
Dytter på denne igjen da jeg trenger å se litt positive ting skje.

Jeg jubler over å ha en blid og fornøyd baby som sover gjennom natta, at ammingen går utrolig bra og at jeg har kommet meg på alle forelesninger på masterutdanningen jeg begynte på i august og klarte å få A på eksamen til tross for at jeg er nybakt mor og i den jobben det krever. Samt at mye møkk har skjedd i høst, svigermor og svigerbror er blitt alvorlig syk, min mor avlivet hunden min (uten at jeg visste det) som hun har passet på for meg selv om han var frisk, og mannen har hatt en mild depresjon pga alt som har skjedd så han har vært "borte" mentalt sett. Hodet mitt koker, men overlevelsesinstinktet tar over og jeg klarer utrolig nok å glede meg over ting og å prestere. Huset er ikke så ryddig da, haha!

Skulle vel helst postet dette på syte-tråden, hehe, men jeg må snu det til det positive! :D

Hva kan dere juble/glede dere over? :)
Så bra du ser det positive!:)
Jubler for min nydelige gutt med kjempe humør som gjør mammalivet fantastisk❤
Må og juble litt for at jeg er tilbake i mine gamle klær og vekt :)
 
Så bra du ser det positive!:)
Jubler for min nydelige gutt med kjempe humør som gjør mammalivet fantastisk❤
Må og juble litt for at jeg er tilbake i mine gamle klær og vekt :)

Min lille godgutt har også et vanvittig godt humør :D gir oss mye glede <3

Åh, heldig du som er kommet deg tilbake, her går jeg fortsatt i gravidbukser! Haha!
 
Jeg jubler for å ha klart å komme i forumet igjen! Haha! Slet med innlogging..
 
Jubler for en frisk å flott jente med strålende humør :) å for at alle julegavene er i box :)
 
Jubler for en flott jul selv med litt sove problemer spesielt på lillebror julaften:). Fikk det vi ønsket oss og mer til:)
 
Jubler for en flott jul selv med litt sove problemer spesielt på lillebror julaften:). Fikk det vi ønsket oss og mer til:)
Den kan jeg signere:) utrolig heldig. Hadde litt trøbbel med hvem vi skulle feire med men hadde det bare kos da vi var på plass!
 
Jubler for at det bare er 8 dager til vi reiser herfra. Gleder meg enormt til å komme hjem til oss selv.
 
Back
Topp