Det er kjempe deiligÅh! Gratulerer så mye! I dag er det 3 mnd igjen til 1 juli og min termin. Går over i tredje trimester på tirsdag. Tenk at vi har kommet så langt! Deilig følelse?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er kjempe deiligÅh! Gratulerer så mye! I dag er det 3 mnd igjen til 1 juli og min termin. Går over i tredje trimester på tirsdag. Tenk at vi har kommet så langt! Deilig følelse?![]()
For en kjekk beskjed å få! Vel untJubler for at jeg fikk en uforutsett lønnsøkning i dag - bare fordi jeg har vært så flinkDet er hyggelig!
Jubler for at jeg fikk en uforutsett lønnsøkning i dag - bare fordi jeg har vært så flinkDet er hyggelig!
Gjorde jeg i går også. Så fant jeg ut at jeg kunne likegjerne ta et bad. Deilig i varmt vann, med magen på oversiden av vannet. Våknet i kaldt vann 2 timer senere og gikk rett og la megJubler for å ha sovet rolig og våknet uten altfor vondt, er så deilig å føle seg nesten normal![]()
Tok glovarm dusj og holdt lenge over bekken området og så la meg med bbhugme og en oppvarmet rispute. Tydeligvis en god kombo!
Misunner alle som har badekar, mye mer effektivt (ihvertfall frem du har sittet så lenge det blir kaldt.....Gjorde jeg i går også. Så fant jeg ut at jeg kunne likegjerne ta et bad. Deilig i varmt vann, med magen på oversiden av vannet. Våknet i kaldt vann 2 timer senere og gikk rett og la meg![]()
Det reddet meg fra å bli psykotisk sist gang... har ikke tatt meg et bad på et par år fant jeg ut, men blir definitivt mer av det nå. Badekar er sånn som man ønsker seg skikkelig når man ikke har, og ikke bruker når man fårMisunner alle som har badekar, mye mer effektivt (ihvertfall frem du har sittet så lenge det blir kaldt.....)
Bodde tre år på plass med badekar og savner det utenom også. Bare det å ligge der med musikk og en god bok og slappe heeeelt avDet reddet meg fra å bli psykotisk sist gang... har ikke tatt meg et bad på et par år fant jeg ut, men blir definitivt mer av det nå. Badekar er sånn som man ønsker seg skikkelig når man ikke har, og ikke bruker når man får(utenom graviditet)
Hehe, får helt angst av å logge i badekar jegBodde tre år på plass med badekar og savner det utenom også. Bare det å ligge der med musikk og en god bok og slappe heeeelt avmen jeg står glatt 40 min i dusj kun for å få i meg varmen så er sikkert litt rar der :-D