Jubeltråd :)

Da Var jeg hjemme igjen. Alt var supert med lille. H*n lå å sov når vi startet men etter litt var det fart i babyen. Vi fikk ikke sett hva det er enda da. Så får vente 3 uker til:)

Hihi, jaja, da er det bare å holde ut i 3 uker til da ;) kjempe godt å høre alt stod bra til <3

Jubler for at jeg ligger på sofaen og er mett og ikke kvalm, ser på Jane the virgin og kjenner på sparkene til lille i magen :) Andre trimester er bare best; fin form og spark som ennå bare er kos og ikke slitsomt/vondt :)

Jubler for at jeg ligger på sofaen og er mett og ikke kvalm, ser på Jane the virgin og kjenner på sparkene til lille i magen :) Andre trimester er bare best; fin form og spark som ennå bare er kos og ikke slitsomt/vondt :)

Når begynner 2. Trimester igjen hehe..
Har hele tiden fått for meg etter uke 12 jeg , så ble litt skuffet når appen viste at jeg fortsatt er i 1.trimester :p
Gleder meg til å kjenne spark igjen :)
Merker litt sånn boble greier bare :p

Når begynner 2. Trimester igjen hehe..
Har hele tiden fått for meg etter uke 12 jeg , så ble litt skuffet når appen viste at jeg fortsatt er i 1.trimester :p
Gleder meg til å kjenne spark igjen :)
Merker litt sånn boble greier bare :p

I følge appen jeg har så er det 14+0 :)

Jubler for at jeg endelig er 12 uker på vei, og forhåpentligvis kan klare å slappe litt mer av. Neste uke er det TUL for å sjekke at alt er OK. skrekkblandetfrydfølelse for tiden ;)

Jubler for at jeg endelig er 12 uker på vei, og forhåpentligvis kan klare å slappe litt mer av. Neste uke er det TUL for å sjekke at alt er OK. skrekkblandetfrydfølelse for tiden ;)

Gratulerer :) 12 uker her også idag :)

Jubler for 12 uker! :)

Kan juble for at omgangssyken er over, kvalmen er borte igjen;) og jeg har hatt ekstra fri etter sykdom for å beskytte arbeidsplassen.
Dessuten er jeg kommet videre med ryddeprosjekter og klesvask. Nesten så jeg faktisk føler meg uthvilt og frisk!

Og nå er det jo bare to dager igjen til helg:)

Snikt litt i magetrådene nå:D blir så koselig å få mage denne gangen<3 gleder meg! I dag har jeg kjent litt på at min kul kanskje er blitt litt større til og med:)

Hey, det er 1 år og 7 måneder siden jeg var gravid sist, myyyye jeg ikke husker. Veldig rart, og kanskje like greit med en del av disse tingene? :p

Hehe du har så rett :p

Snikt litt i magetrådene nå:D blir så koselig å få mage denne gangen<3 gleder meg! I dag har jeg kjent litt på at min kul kanskje er blitt litt større til og med:)

Har du begynt å ta noen bilder da :)?

Jubler for privat ul i ettermiddag :)
Tenk om vi får se antydning kjønn hehe :)

Back
Topp