Jubeltråd :)

Jubler for at jeg orkert å bake julekaker med ungene idag!
Stakkars, de skjønner ikke hvorfor jeg sover så mye for tiden.... Meeeen, snart skal de få vite det:-)

jubler for at det bare er 6 dager til ul :)
samt at det bare 7,5 time til kose helg uten noen planer og stress :) <3

høres kanskje rart ut å juble for at tannlegen hadde en avbestilt time idag kl 12, men JEG JUBLER :)
skal endelig få trukket en jeksel som har gitt meg plager og smerter 1 år :)

Jubler litt til, for endelig er den dumme måleren tatt av, så jeg kan bli blid igjen ^_^ nesten ikke sovi, og ikke mannen heller. Men snart er det helg og da skal vi ta det igjen :D

jubler for at tanna jeg nå har hatt betennelse i i 1 år, endelig er trukket :) kommer til å ha et smerteh_*** nå som bedøvelsen går ut, men kan ikke sammenlignes med hvordan jeg har hatt det i 1 år :)
så enda godt helgen ikke skal benyttes til noe annet enn ro og hvile :)

Jubler for at jeg er 9+2 og at det er 19 dager til 12uker :) Samtidig som at jeg er veldig klar for at det straks er helg :)

Hurra for helg!!! Og hurra for 7 uker i morra :D :D

Jubler for 5 dager til ultralyd :) <3

Jubler for at jeg er i bedre form enn sambo hahah endelig klager ikke jeg mest over kvalme :-D

Jubler for at det bare er 4 dager til ul :)

Jubler for at vi kom oss hjem i dag :) har vært på hyttetur i Kvinesdal i helga, og da vi våkna i dag var alle veier ut stengt... Men så åpna det seg opp til Sirdal, så vi kom oss til Stavanger til slutt :) skal bli digg med dusj og å sove i egen seng :)

200årsflom - Meg 0:1

:)

Back
Topp