Jubeltråd :)

Jubler for at det nå bare er 3 dager til ul :)
Og for at jeg har 3 hektiske dager på jobb først så tiden kommer til å gå super fort :)

Jubler for at det nå bare er 3 dager til ul :)
Og for at jeg har 3 hektiske dager på jobb først så tiden kommer til å gå super fort :)

Nå leste jeg innlegget ditt fire ganger før jeg så at det stod UL og ikke JUL. Tenkte, nååååå har jeg gått glipp av noe eller så har det klikka for hu der... haha! :p

Lykke til på UL :)

Nå leste jeg innlegget ditt fire ganger før jeg så at det stod UL og ikke JUL. Tenkte, nååååå har jeg gått glipp av noe eller så har det klikka for hu der... haha! :p

Lykke til på UL :)

Hahahaha :) :p

Hehe uff. Jeg prøver og forholde meg til mitt vanlige program. Men blir mindre reps og sett da for jeg klarer ikke og gi halvparten av hva jeg har gjort :p men litt av det jeg tar er flies, pull ups, hoppende utfall, mage i feste med føttene i slynge, rygg og bekken på sprettball, biceps i tau på vaiermaskin, samme med bein i step på vaier maskin, nedtrekk og roing for rygg. Prøver og løpr litt cardio og men synes det er dødskjedlig. Kan ikke ta knebøy pga prolaps i ryggen. Dette er norn av øvelsene mine, husker ikke alle. Enn dere andre :)?

Jubler for at jeg kom meg igjennom første dag på jobb etter 3 ukers sykmelding (selv om jeg er supersliten nå) og for at jeg har tidlig UL på fredag :D

Jubler for ul om 2 dager !:)

Jubler for overstått UL i dag! Vi fikk se et lite nurk, som gjemte seg litt for oss :) Var så nervøs for at jeg bare hadde innbilt meg hele graviditeten, men nå tror jeg det synker inn :joyful:

Jubler for at vekten kun er 1.5 kg opp ( var redd for minst 5 kg etter hvordan jeg ser ut og føler meg)

Jubler for 8+0 idag :)

Og jubler for ultralyd IMORGEN :) er så spent at jeg nesten dør på meg :p

Jubler for 10 + 0 i dag, og at babyen ikke lenger er et embryo med en foster <3 Formen er også mye bedre, det er så deilig :)

Back
Topp