B
*Blenda*
Guest
Jubler for sommar og sol... 24 grader i skyggen på Tenerife! ;-) sovande storesøster, ei god bok og kald pepsi max!livet e ganske herlig!
![]()
Da hadde jeg også jublet...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for sommar og sol... 24 grader i skyggen på Tenerife! ;-) sovande storesøster, ei god bok og kald pepsi max!livet e ganske herlig!
![]()
Har fått noen megasolide spark her i kveld også, kjente dem veldigveldig godt i hånda. Kunne nok sett dem hadde jeg hatt øynene også den veienFikk første video med spark i dag ❤ 19+5 og morkaka foran, ikke dårlig![]()
Det er så gøyHar fått noen megasolide spark her i kveld også, kjente dem veldigveldig godt i hånda. Kunne nok sett dem hadde jeg hatt øynene også den veienVeldig gøy. Jeg er også 19+5 og har morkaka foran
![]()
Ja, veldig gøyDet er så gøyspesielt når man har fått beskjed om at man kanskje ikke kan kjenne spark så godt pga morkaka. Ble så glad når jeg klarte å få det på video ❤
Jubler for at alt så bra ut, og at det var en jente![]()
Samme her, overaltJa, veldig gøysyns dessuten jeg kan kjenne han over alt nå, i alle retninger. I starten kjente jeg bare dult på venstre side.
og at januar snart er over, den mnd er drøy.
Samme med februar, men da er i hvertfall en av de kjipeste månedene overstått...
Februar er hvertfall en litt kortere måned, bare 28 dager (29 i år da)
Men ser også veldig frem til at mars skal begynneda kommer det til å gå fort
![]()