Jubeltråd

Fikk første video med spark i dag ❤ 19+5 og morkaka foran, ikke dårlig :D
Har fått noen megasolide spark her i kveld også, kjente dem veldigveldig godt i hånda. Kunne nok sett dem hadde jeg hatt øynene også den veien :p Veldig gøy. Jeg er også 19+5 og har morkaka foran :D

Idag jubler jeg for 14 dager til Oul og for at jeg endelig kom meg på H&M i går så jeg fikk kjøpt meg to gravidbukser og en pysjbukse i fleez :D <3

Mageboeren ga meg første gode spark for 2 kvelder siden, og i går på Oul sparka hun til legen skikkelig :) Fantastisk følelse, viste seg godt fram, det er en liten lillesøster der inne :) Pappaen ønsker allerede 2 bad :p

Har fått noen megasolide spark her i kveld også, kjente dem veldigveldig godt i hånda. Kunne nok sett dem hadde jeg hatt øynene også den veien :p Veldig gøy. Jeg er også 19+5 og har morkaka foran :D
Det er så gøy :D spesielt når man har fått beskjed om at man kanskje ikke kan kjenne spark så godt pga morkaka. Ble så glad når jeg klarte å få det på video ❤

Det er så gøy :D spesielt når man har fått beskjed om at man kanskje ikke kan kjenne spark så godt pga morkaka. Ble så glad når jeg klarte å få det på video ❤
Ja, veldig gøy :) syns dessuten jeg kan kjenne han over alt nå, i alle retninger. I starten kjente jeg bare dult på venstre side.

Jubler for at alt så bra ut, og at det var en jente:-)

Jubler for at forkjølelsen min er borte og for at matlysten er tilbake :-):-)
Begynner å føle meg ganske god nå:-)

Må jo også juble litt for den perfekte lille gutten jeg gleder meg så til å bli mamma til ❤❤

og at januar snart er over, den mnd er drøy.
Samme med februar, men da er i hvertfall en av de kjipeste månedene overstått...

og at januar snart er over, den mnd er drøy.
Samme med februar, men da er i hvertfall en av de kjipeste månedene overstått...

Februar er hvertfall en litt kortere måned, bare 28 dager (29 i år da)
Men ser også veldig frem til at mars skal begynne :-) da kommer det til å gå fort :-)

Februar er hvertfall en litt kortere måned, bare 28 dager (29 i år da)
Men ser også veldig frem til at mars skal begynne :) da kommer det til å gå fort :)

Februar føles UENDELIG lang i år..
SÅ jeg velger å se bort fra 29 februar of fokuserer på at det kun er 28 dager i den mnd :-P #Enkel...
Når mars kommer så flyr tiden.
Vi skal 14 dager til florida i mars, så den mnd kommer til å føy avgårde..

Jubler for at jeg er frisk, har fått handlet meg flere gravideklær, kjenner min lille venn bevege seg inni magen og er 18+2 idag. bare 2 dager igjen til OUL!!

Back
Topp