Jubeltråd

Sanndy

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
FebbisBebbis2021 ❄️
Har lyst til å juble for 4+0 uker i dag , og sterkere test enn 3+5 som viser at hcg stiger som det skal:D:D

Men fant ingen tråd for det, greit å kunne juble over de positive tingene :)

Nå tenker jeg å ta det rolig frem til uke 6+0 bare slappe av å nyte dagene, så kontakter jeg lege da og ber om henvisning til tidlig ul i uke 8,
Men føler dette skal gå bra da jeg er så rolig og postiv, og bare vet at dette skal bli babyen min :)
Hadde trodd det skulle være mer skummelt da jeg har 3 år som prøver, 1ivf forsøk og 1MA og 1 SA bak meg. Men føler at det er en mening med alt og nå har det blitt vår tur :) :)
Men håper at jeg kan få en tidlig ul :) alltid godt med en bekreftelse :)
 
Nei har ingen jubeltråd så jeg jubler for at det kom en nå :D:D
Og for 6 fullgåtte uker i morgen :D
 
Da har jeg endret navnet til jubeltråd. Greit å ha en plass som vi kan samle alt vi har å juble for :D:D
 
Jeg jubler for at jeg har verdens snilleste og mest omtenksomme mann som gjør alt han kan for å passe på sin gravide kone! Han har laget middag de siste dagene, men han skal jobbe kveld i dag. Fikk melding nå om han lager middag klart allikevel, sånn at jeg bare kan varme den opp når jeg kommer hjem! :Heartbigred
 
Dagens jubel: var på tidlig ul og fikk se at det var liv <3 ble satt tilbake 5 dager da, det fortstår jeg ikke.

Så gøy :) må være godt å få se liv ❤ gleder meg til jeg skal :)
 
Jubler for at jeg har sovet godt i natt :) har sovet en del timer mer enn jeg har klart i det siste :) deilig å ikke våkne før 7 :D:D:D
 
Jubler for et helt kvarter uten kvalme da jeg våkna i dag morges! :D
Og for at jeg har verdens snilleste mann <3
 
Jeg jubler for at fireåringen er tålmodig og gidder å aktivisere seg sjøl når mammaen er dårlig. :p
 
Jubler for at graviditets testene bare blir sterkere og sterkere :) det er jo et bra tegn :) :)
 
Back
Topp