Jubeltråd

Var på privat ultralyd når det var 8+4. Så da bevegelser og et hjerte som banket, hørte hjerte også. Gynekologen sa at alt så kjempe bra ut! :)

Jeg er 11+3 og siden før helgen har jeg gradvis begynt å føle meg bedre :) Fortsatt litt trøtt og ingen matlyst, men hvertfall ikke kvalm og ute av stand til å prestere noe som helst :) Hurra!

10+0 idag :-) :-) bare 14 dager igjen til 12+0:-)

Jubler for entallig antall dager til uke 12. 9 dager! :-)

8 dager til uke 12 og ny uke i morgen! :-)

Jubler høyt for en overraskelse ul hos legen i går!! Han lurte på om jeg hadde lyst til å ta en titt og lånte ul apparatet til en kollega.

Han hadde lite erfaring, men jeg fikk for første gang se lille reka vår bevege seg ivrig og høre noen utrolig vakre hjerteslag!

Klarte å holde meg underveis, men når jeg ringte samboeren min etterpå så rant tårene! For en overraskelse og for en fantastisk opplevelse! :Heartred:Heartred:Heartred

Jubler høyt for en overraskelse ul hos legen i går!! Han lurte på om jeg hadde lyst til å ta en titt og lånte ul apparatet til en kollega.

Han hadde lite erfaring, men jeg fikk for første gang se lille reka vår bevege seg ivrig og høre noen utrolig vakre hjerteslag!

Klarte å holde meg underveis, men når jeg ringte samboeren min etterpå så rant tårene! For en overraskelse og for en fantastisk opplevelse! :Heartred:Heartred:Heartred
Vakkert ❤️

Back
Topp