Jubeltråd

Jubler for 8+6 i dag, i morgen er vi i uke 9+0!
Og jeg hørte hjertelyden i dag morges :)

Jubler for 10 uker idag, og at vi har fått time til ultralyd om 14 dager :)

Uke 11+0!!! Hurra en uke til de magiske tolv og ikke lenge til ul heller!!! 4 desember får jeg se babyen min ❤️❤️❤️

Jubler for at energien gradvis er på vei tilbake!!
Har kommet meg på trening to dager på rad så i kveld blir det kun en gå tur og velfortjent tid på sofaen.
Håper formen fortsetter å stige fremover! :)

Jubler for at jeg skal til fødselslegen i dag klokken 12:00 :)

Så et sprell levende og perfekt foster i dag! Anbefaler Anne på volvat for andre i bergensområdet! Superbehagelig og dyktig dame!!! :) :)

Jeg skulle til henne, men siden jeg flyttet timen til jeg var 12 så har jeg fått en annen ser jeg. Men håper han er like flink :) Fikk du se 3D ?

Ja hun viste 3D på slutten. Hun gikk grundig gjennom hele fosteret og forklarte alt fra organer(hjerne, hjerte, magesekk nakkefold) til skjelett osv. Kikket og etter kjønn, men d var ikke mulig å se på min enda. Jeg sa jeg ville vite mest mulig, og da anbefalte hun innvendig, noe som var helt greit for meg

13 dager igjen til uke 12. Endelig under 2 uker :-)

Trodde jeg mistet idsg pga en del blod. Bestilte ul privat og fikk time med en gang! Fikk se et hjerte dunke, så jeg jubler av glede!!!! Hurra!!!

Trodde jeg mistet idsg pga en del blod. Bestilte ul privat og fikk time med en gang! Fikk se et hjerte dunke, så jeg jubler av glede!!!! Hurra!!!
Så bra!!! Og fantastisk at du fikk time så fort. Man blir jo så redd når man blør. Godt du ble tatt godt vare på. Og hurra for private klinikker!! :)

Jubler for bare 12 dager til uke 12! :-)

Så bra!!! Og fantastisk at du fikk time så fort. Man blir jo så redd når man blør. Godt du ble tatt godt vare på. Og hurra for private klinikker!! :)
Offentlige ville ikke gi meg annet en blodprøve... Så da bruker jeg heller litt ekstra penger for å vite alt er bra. :)

Godt å vite, men føler fortsatt meg ikke helt trygg. For har magesmerter og fortsatt blødning.

Back
Topp