Jubeltråd

Jeg vil juble for å ha pupper igjen! :joyful:
Etter første mann forsvant de, men nå er de tilbake og jeg syns det er nydelig å se fulle bryst igjen :p

Jubler for 7+0 idag :-) bare 5 uker igjen til uke 12 nå :-) føler at tiden begynner å gå nå, stod stille en stund:-P hehe

Alle svangerskapsplager er såå verdt det når jeg tenker på resultatet :-) er så lykkelig over å være gravid ♡♡♡ verdens beste gave ♡♡♡

6 uker..
Vet ikke om jeg skal juble eller gråte.
fryktelig lenge til 12 uker.
Bestilt enda en UL, 7+2. Klarer ikke vente til 9+2..

Full jubel for 10+0 i dag! Endelig tosifret! Nå er det foster istedenfor embryo! Og 14 dager til uke 12! Wuhu!

Jeg jubler litt for at det "bare" er 2 dager til tidlig UL :)

7+4 i dag og bankende hjerte på ultralyd i går <3

Samme her! :D
Visste ikke at vi hadde termin samme dag, kålormen? :D

Tenk - to uker igjen til den magiske 12-ukersgrensa! :D :D
Jeg ser du er oppført på 2. juni. Det kommer vel litt an på hvilken kalkulator man bruker. Ut fra EL (9. september, så bruker 26. august som første dag i siste mens) hadde jeg 4. juni på BV sin kalkulator, og iom at jeg har testa flere kalkulatorer har jeg hatt alle mulige datoer fra 31. mai (amerikansk) til 4. juni. Tok den det var lengst til, for å unngå sånnder optimisme :p Også ble flyttet jeg fram en dag på forrige UL. På hennes snurrehjul fikk jeg 4. juni likavel da, men i følge BV har jeg 3. juni nå.

Jubler for 7+0 i dag!
Et lite skritt nærmere 12 ukers grensa! ;)

Jeg ser du er oppført på 2. juni. Det kommer vel litt an på hvilken kalkulator man bruker. Ut fra EL (9. september, så bruker 26. august som første dag i siste mens) hadde jeg 4. juni på BV sin kalkulator, og iom at jeg har testa flere kalkulatorer har jeg hatt alle mulige datoer fra 31. mai (amerikansk) til 4. juni. Tok den det var lengst til, for å unngå sånnder optimisme :p Også ble flyttet jeg fram en dag på forrige UL. På hennes snurrehjul fikk jeg 4. juni likavel da, men i følge BV har jeg 3. juni nå.
Jeg ble flytta på ul, men termintråden her inne blir ikke endra før oul :)
Ikke rart det er vanskelig å beregne termin! :p haha!

Jeg ble flytta på ul, men termintråden her inne blir ikke endra før oul :)
Ikke rart det er vanskelig å beregne termin! :p haha!
Supervrient er det! Men tenker at termin ikke er så viktig, for meg er det mer et poeng å følge med på hvor i utviklingen vi er. Også kommer sikkert ungen en gang i løpet av siste halvdel av mai eller første halvdel av juni.

Supervrient er det! Men tenker at termin ikke er så viktig, for meg er det mer et poeng å følge med på hvor i utviklingen vi er. Også kommer sikkert ungen en gang i løpet av siste halvdel av mai eller første halvdel av juni.
Samme tenker jeg :) terminen er jo datoen man får på oul +/- 14 dager.

Jeg jubler for at arbeidsdagen er blitt gjennomført UTEN kvalme! Og det etter kveldsvakt i går kveld og jeg låg som et slakt på benken timene i forveien! Halleluja!!!

7+5 og 31 dager til uke 12 og ny ultralyd :-)

Jubler for fantastisk ul på mandag!!! Lykkerus å se skatten sin ❤️❤️❤️ hjerte dunket så fint med 168 slag i minuttet :) og idag er jeg 8+6 :)

Back
Topp