Ja, har en fantastisk lege!!! Det var så utrolig godt å se det lille vesenetOm du hadde tid faktisktror ikke jeg vet om noen som ikke har tid til det hehe
deilig å se bankende hjerte da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, har en fantastisk lege!!! Det var så utrolig godt å se det lille vesenetOm du hadde tid faktisktror ikke jeg vet om noen som ikke har tid til det hehe
deilig å se bankende hjerte da!
Veldig deilig synJubler for at jeg fikk se et bankende hjerte i dag(skulle bare få sykemelding pga kvalme, men kjekke legen spurte om jeg hadde tid til en ul
)
Ja! Hadde egentlig ingen forhåpning om å se lille spira da jeg kun krøyp til korset for en sm..Veldig deilig synOgså så deilig med den roen etterpå!
Åå! Så fantastiskJubler over jeg fikk se et hjerte som slo på tidlig ultralyd, på tross av blødninger de siste 24 timer![]()
Ble også sagt jeg er en uke lenger på vei en det jeg trodde![]()
Hurra for det!Jubler over jeg fikk se et hjerte som slo på tidlig ultralyd, på tross av blødninger de siste 24 timer![]()
Ble også sagt jeg er en uke lenger på vei en det jeg trodde![]()
Godt med den gode følelsen!Jubler for et bankende hjerte på ul idagaldri vært så glad før i hele mitt liv
helt fantastisk ♡
![]()
HerligJubler for et bankende hjerte på ul idagaldri vært så glad før i hele mitt liv
helt fantastisk ♡
![]()