Jubeltråd

Jubler for en uke med mye fysisk aktivitet og god form!
Virker litt som trøttheten har tatt meg i dag, men gikk likevel greit å trene etter en power nap. Deilig! ;)

Bruker du også fitbit? Har hvilepulsen din også økt en del fra unnfangelse til nå?
Fitbit'en min ligger dessverre i skuffen fortsatt :p tok den av meg i sommer da vi holdt på som verst med huset her, og der ble den liggende :p
Men pga blodtrykksfall hadde det frista å sette på meg for å se om det er endringer i pulsen fra sist jeg brukte den! :)

Fitbit'en min ligger dessverre i skuffen fortsatt :p tok den av meg i sommer da vi holdt på som verst med huset her, og der ble den liggende :p
Men pga blodtrykksfall hadde det frista å sette på meg for å se om det er endringer i pulsen fra sist jeg brukte den! :)
Hvilepulsen min gikk gradvis opp fra 56 til 71 på halvannen uke, og nå ligger den ganske stabilt på 66/67. Har tatt den av meg nå, for jeg blir så redd hvis pulsen faller :p Men vil si det var en drastisk økning veldig tidlig.

4+6 idag!! :D dvs at jeg er 5 uker imorgen og går inn i min 6 uke :D Har jo så lyst å skrike det ut!! Tanken på å holde meg seks uker til gnager på meg! Hehehe

Jubler for at jeg har to venninner som er gravide, en 4 uker før meg og en 6 uker før!
De vet ikke om meg enda Hehe

Jubler for at jeg har fått vite at min svigerinne OGSÅ ER GRAVID!!!
Hun har termin ca 1 måned før meg!
Super koselig å være gravid sammen med noen i nær familie.
Har ikke avslørt til henne at jeg også er gravid, men gleder meg veldig til å fortelle det! ;)

14 dager til tidlig ultralyd i dag :-)

6+0 idag :-) :-) halveis til uke 12 :D:D jippi!!!♡

Back
Topp